mitenköhön tollasen kortin saa kellotettua parhaiten? coolbitsillä oon yrittäny mutta se ei suostu kovin paljoa nostamaan kelloja. Onko kokemuksia kortin kellotuksesta? vai kellottuukoha se yleensäkkään kovin paljoa. Mulla oli ennen 6600gt jossa sai nostettua reilusti kelloja tolla coolbitsillä.
No kokeile vaikka rivatunerilla Kelloja menee varmaan 600/1600 helposti. Saattaa jäädä vajaaks tai kellottua enemmän. Oma Asuksen 7600gt kulkee 650/1650
joo kiitos vinkistä, riippuukohan kortin merkistä kellottavuus? mikä versio sulla on näyttisajureista ja mitkä ajurit. Paljonko oot saanu 3dmarkista pojoja. Mulla on paras jotain 2760 pistettä.pitää käydä vaihtaa merkkiä jos ei rivatunerilla onnistu.
Merkistä se ei riipu, ellei kyseessä ole joku tehdasekellotettu, jotka yleensä kellottuvat aika hyvin. Mutta yleisesti ottaen nuo ovat yksilöitä, jotkut kellottuu taivaisiin ja jotkut taas vähemmän.
Itse käytän modatuita 91.47 z-tweaked ajureita. Pojoja 06 markis about 3350. Ja noi pisteet riippuu ihan koneen kokonaisuudesta. Tosin eikös tuossa clubin agp mallissa ollut hitaammat muistit? Muistaakseni 1100Mhz? Noi mallit on kellottunut huonosti... Mutta eipä sillä väliä jos on pcie.
tässä 3d clubin agp versiossa on kellot 560/1100 tuntuu että mikään kellotus ohjelma ei ymmärrä oikeita arvoja mitä kortissa ne antaa arvot 560/560 esim. rivatuner? ja coolbits ei anna nostaa kun 10 pykälää kumpaakin arvoa. mitkähän ajurit mun kannattaa laittaa että sais edes vähemmän lisää potkua. Oon ihmetelly mix 7600gt:ssä ei ole lisävirtajohtoa vaikka 6600gt:ssä oli
Joo eli tuo clubin kortti ei kellotu hirveästi, mut yli 10 mhz pitäs mennä.. eli kun kellot on 560/560, jälkimmäinen on muistikellot. Se ilmoitetaan DDR:nä (dual data rate) eli tehollinen nopeus on se 1120. Eikös tossa kortissa pitäisi olla lisävirtapiuha? Tarkista se, ja mitä ajureita käytät? - Tai yks mahollisuus ois että toi ois joku maanantaikappale ja ei kellotu yhtään. Mikä poweri sinulla on?
kokeilehan tällä, bios editori jollai voit muokata biosia. laitat asetukset (kellot) ja disketiltä boottaat ja ajat ne sisään. niin varmasti toimii. itse en aikoinani saanut tätä 7900gt:tä millää kellotettua ees 1mhz mutta tällä sitte ruuvailinkin siguni mukaiset kellot http://www.mvktech.net/component/op...func,fileinfo/filecatid,1948/parent,category/