1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

club 3d 6600 gt äimistelee

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi jp.69 07.10.2005.

  1. jp.69

    jp.69 Guest

    Eli esim.battlefield 2 pelissä saattaa yhtäkkiä tulla hämärinseittiä ja kone käynnistyy uudestaan.
    Joten poistin biosista 8 kertasen ja fast write enablen.Okei hetken toimii mutta nyt kun olen tavan wintoosassa niin alkaa seittiä kutoa edelleen,eli onko vika tuossa kortissa vai missä???
    Jos vika kortissa niin mitä tilalle ja vain geforcen tuotteet kelpaa Kiitos!!!!
     
  2.  
  3. FORWARD

    FORWARD Active member

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    3,670
    Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Jos sinulla on hämähäkki koneessa?:D

    Onko tuo uusi kortti? Jos on,niin liikkeeseen takaisin vain...

     
  4. jp.69

    jp.69 Guest

    No ei pitäs olla hämistä koneessa kun olen tarkistanut moneen kertaan.
    Mutta korjatkaa jos muistan väärin eli onkos tällä clubin kortilla ennenkin ollut ongelmia korttinsa kanssa???
    Vai onko ajatukseni tuulesta temmattuja!!!Auttakaahan nytten avutonta!!!
    Kyllä kortti on uusi ehken 2 kk vanha.Olisin ostanut Gainwardin kortin mutta odotusaika olisi venynyt 2 kk niillä muisteilla mitä itse halusin.
    Taitaa olla parempi kun odottelee.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.10.2005
  5. FORWARD

    FORWARD Active member

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    3,670
    Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Ei kai Clubilla sen enempää ole ongelmia kuin muillakaan valmistajilla...itsellä ainakin on toiminut jo kohta vuoden OK ja kaikissa peleissä...en tosin ehdi aina näitä mahd. "seittejä" havaitsemaankaan, kun pelaan taistelu- ja strategiapelejä enimmäkseen...laiva uppoaa alta, jos esim. Enigmassa alkaa seittejä tuijottelemaan.;)



     
    Viimeksi muokattu: 07.10.2005

Jaa tämä sivu