Ongelmani on siis seuraava. Koneen prosessit ovat lisääntyneet vaikka mitään en ole asentanut. Haluaisin sammuttaa näistä kaikki mahdollisesti konetta hidastavat tai muuten vain ärsyttävät pois. Olen näissä asioissa siis täydellinen aloittelija. Jos joku ystävällinen persoona viitsisi alkaa opastamaan, miten saadaan hjt logit sun muut. Tällähetkellä prosesseja on käynnissä 52. Ennen niitä oli 45 tai vähemmän. Osa näistä prosesseista siis iskee vain silmään minulla välittömästi että tuo ei voi olla tarpeellinen. En kuitenkaan uskalla sulkea niitä, koska en tiedä mitä siitä voi seurata. Uusin näistä taitaa olla tuo cidaemon. Löytyi niitä listasta muutamia muitakin. Ohjausta tarvitaisiin siis.
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/cidaemon/ tuon indeksoinnin voi ottaa pois päältä. http://lifehacker.com/software/optimization/turn-off-indexing-and-speed-up-windows-xp-031440.php
Kiitoksia pikaisesta avusta, mutta tuossa ensimmäisellä sivulla sanotaan että: "cidaemon.exeä ei saisi sammuttaa, sitä tarvitaan tärkeiden ohjelmien oikeintoimimiseen." No enpäs kuitenkaan välitä tästä. Ennenkään ei ole mitään ongelmia olllut vaikkei koko ohjelma ole ollut käynnissä. Suoritan sivun ohjeen annot ja kirjoittelen sen jälkeen lisää. Saisiko siitä hjt logistakin vielä jotain infoa? Olisin kiinnostunut tietämään mikä se oikeastaan on.
Tuota noin... Ajoin Registry Booster ohjelman sen jälkeen kun olin hoitanut C:n indeksoinnin pois. Teinkö väärin tässä vaiheessa?? Kuitenkin Registry Booster löysi päälle 220 virhettä koneesta. Taitaa olla aika paljon, kun tuolla testi versiolla ei voinut korjata kuin 15 niistä. Odottelen lisä ohjeita nyt etten lopullesesti tuhoa tätä toosaa. Kiitoksia pikaisestavastauksesta Agent 007.
Ei noihin kannata luottaa, se ehkä merkkaa ne virheiksi, vaikka ne ovatkin vain jotain ylimääräisiä merkintöjä. Se ohjelma yrittää myydä itseään tuolla tavalla. Lataa joku ilmainen ja hyvä rekisterinpuhdistusohjelma, on luotettavampi.
No nyt ei enää cidaemon häiritse ja prosesseja on 46 käynnissä jos ei Winampia ja Firefoxia lasketa. Palomuuri taitaa käyttää suurinta osaa nuista prosesseista, että eipä sille mahda mitään. Kiitoksia avuista *kumartaa*