Chopper polkupyörä...

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Tyyppi74 22.04.2007.

1. Tyyppi74

Tyyppi74 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt siis tarvisin apua. Eli olen rakentamassa chopper-polkupyörää ja siinä vaiheessa on nyt, että tarvisin satulan ja ohjaustangon eli tiedättekö mitään hyvää ja luotettavaa nettikauppaa josta tuollaisia osia saisi...? Nopeat toimitusajat olisi myös mukavia...

2.  
  3. Stonecock

Stonecock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    www.kaupat.com Tuolla on aika kattava lista kauppoja. En tiiä löytyykö niistä mitään, mutta vilkase jos vaikka sattuis löytymäänki :)

4. Tyyppi74

Tyyppi74 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä löytynyt kuin kolme liikettä ja niissäkään ei mitään... Hankalaa tälläinen osien etsiminen yksistään...

5. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Pitääkö se olla nettikauppa? Eikö lähelläsi ole kauppoja joissa myydään polkupyörän osia? Pitääkö siinä olla jotenkin erikoiset satula ja stonga? Yksi mahdollisuus olisi ostaa jokin vanha konkeli jossa on magea stonga ja nahkainen jousisatula. Hong Kong tavaratalo myy halvalla pyörien osia ja Biltemastakin löytyy.

6. Stonecock

Stonecock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hänen hakemiaan osia ei löydy tavallisesta polkupyörä liikkeestä (en ainakaan usko). Nyt on kyllä vähän hankala sanoo. Sulla ei oo mahdollisuutta ilmeisesti tehdä itse?

7. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Pimp garage finland, siltasaarenkatu 12 Helsinki. On liike missä myydään custom fillareiden osia. Ainoo ja oikee, itse olen siellä pari kertaa kävässytkin.

http://www.pgbikes.com

Viimeksi muokattu: 25.04.2007
  8. Tyyppi74

Tyyppi74 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse tekeminen on kyllä vähän hankalaa... Ja täällä missä asun ei ole kuin 1 polkupyöräliike ja sielläkin myydään vain käytettyjä vanhoja pyöriä... Tuo pqbikes voisi olla hyvä liike...

Mitenkä myydäänkö siellä varmasti noita kaikkia osia mitä nettisivuilla on?

9. Stonecock

Stonecock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hienoja pyöriä tuolla. Kyllä siellä luulisi olevan kaikkea mitä mainostetaan.

10. Ville71

Ville71 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Täällä Jyväskylässä on joku "harrikkajengi" jonka näin viime kesänä silloin tällöin kruisailevan chopperpyörillään. Siitä oli joku pieni juttu paikallislehdessäkin, mutta en lukenut sitä kovin tarkkaan.

Ne on kai itse rakentaneet pyöränsä, ja järjestäytyneet jonkinlaiseksi löyhäksi kerhoksi. Netistä saattaisi löytää jotain yhteystietoja niistä ja sitä kautta vinkkejä ja apua pyörän rakentamiseen. Jotkut niistä pyöristä oli oikein hienoja, mutta epäilen vähän että ovat raskaita polkea kun ylämäki tulee eteen.

11. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostitse tuonne helsingin liikkeeseen ja tiedustella noista toimituksista/toimitusajoista tarkemmin.

Jaa tämä sivu