Chat ominaisuudella MSN Messengeriin?

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Juunas 29.07.2006.

1. Juunas

Juunas Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tulipa tämmönen vaan mieleen että onko mahdollista kirjautua tällä Nokia 6630 chat ominaisuudella Msn Messengeriin?

Jos on mahdollista niin voisko joku kertoa ne asetukset :)

Eli se chat löytyy kun menee: Valikko>Työkalut>Chat

2.  
  3. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joskus aikoinaan kun itse tätä samaa asiaa pohdin niin löysin jostain saunalahden sivuilta juttua, että olisi mahdollista saada tuo SaunaChat -chat-palvelu yhdistettyä msn-verkkoon...vaatii vain neuvottelua MS:n kanssa. En tiedä onko asia edennyt tästä sitten mihinkään, ei ainakaan pikainen googletus tuottanut tulosta...

Viimeksi muokattu: 30.07.2006
  4. Juunas

Juunas Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Selvä

5. kuakku

kuakku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. shnigi

shnigi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Omassa nokia 6630 käytän agilemessengeriä, toimii hyvin ja on erinomainen puhelimessa. tuoltapa sen näköjään saa noin puolesta välistä, tuo on sis ohjelma ja toimii varmasti paremmin kun nää jarrit. http://kotisivu.mtv3.fi/mobile.fun/programs.html

7. Juunas

Juunas Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei mulla on joku ongelma etten pääse .jar tiedostoilla käyttään gprs tai nettiä vai mikä se nyt sit onkaa sanokaa ihmeessä miten saa toimiin??Toimii Agile ja nää muut symbian sovellukset mutta ei nää vanhemmat java sovellukset.Siis en pääse niillä nettiin tulee vaan että joku error yhteydessä tai jotain.
    Mun liittymä on Sonera

Jaa tämä sivu