CD-R/RW merkkien toimivuus JVC Video/dvd Standalone soittimessa?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi salmto 22.09.2003.

1. salmto

salmto Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kellään tietoa mitkä dvd-r ja rw levyt toimivat jvc:n video/dvd standalone soittimessa. olen vuosi sitten ostanut JVC HR-XV1EU laitteen. Ostin LG: GSA-4040b polttavan ja olen nyt kokeillut siihen maxell dvd-rw levyä ja menee elokuva kuin heittämällä JVC lukee dvd-rw vallan mainiosti. Sitten uskallin kopioida LG:n polttosoftalla dvd-r levyä ja poltin varmuuskopion suomalaisesta elokuvasta sekin toimii vallan mallikkaasti. dvd-r levy oli samsung digitall ver2,0. JVC toisti sitäkin vallan mainiosti. Kysynkin onko jollakin samanlaista dvd/videoyhdistelmää ja onko kokemuksia mitä eri merkin kiekkoja standalone lukee? Olen huomannut myös. vaikka soittimissa lukee , että toistaa vain näitä formaatteja niin aina se ei pidä paikkaansa. Meinasin jo myydä laitteeni pois ennen kun kokeilin toistoa. huh olisi tullut ylimääräistä laskua!!!!

2.  
  3. Belse_77

Belse_77 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Meikäläisellä on myös saman merkkisten soittimien yhdistelmä eli pöytä JVC ja LG:n poltin. Ei oo kyl just noi samat kun sulla. Mun soittimen ei pitäis toistaa DVD-RW levyjä teknisten tietojen mukaan, mut kyllä toistaa. RAM-levyt ei kyllä toistu. Oon poltellu Datasafe:n DVD-R x1 levyjä ja kaikki oon onnistunu polttaan loppuun asti.

Jaa tämä sivu