Onko kellään tietoa mitkä dvd-r ja rw levyt toimivat jvc:n video/dvd standalone soittimessa. olen vuosi sitten ostanut JVC HR-XV1EU laitteen. Ostin LG: GSA-4040b polttavan ja olen nyt kokeillut siihen maxell dvd-rw levyä ja menee elokuva kuin heittämällä JVC lukee dvd-rw vallan mainiosti. Sitten uskallin kopioida LG:n polttosoftalla dvd-r levyä ja poltin varmuuskopion suomalaisesta elokuvasta sekin toimii vallan mallikkaasti. dvd-r levy oli samsung digitall ver2,0. JVC toisti sitäkin vallan mainiosti. Kysynkin onko jollakin samanlaista dvd/videoyhdistelmää ja onko kokemuksia mitä eri merkin kiekkoja standalone lukee? Olen huomannut myös. vaikka soittimissa lukee , että toistaa vain näitä formaatteja niin aina se ei pidä paikkaansa. Meinasin jo myydä laitteeni pois ennen kun kokeilin toistoa. huh olisi tullut ylimääräistä laskua!!!!
Meikäläisellä on myös saman merkkisten soittimien yhdistelmä eli pöytä JVC ja LG:n poltin. Ei oo kyl just noi samat kun sulla. Mun soittimen ei pitäis toistaa DVD-RW levyjä teknisten tietojen mukaan, mut kyllä toistaa. RAM-levyt ei kyllä toistu. Oon poltellu Datasafe:n DVD-R x1 levyjä ja kaikki oon onnistunu polttaan loppuun asti.