Onko todellista että CD-R levylle voi polttaa imuroidun videon dvd kelpoiseksi, tietyllä ohjelmalla!? olen kuullut tällaisista. jos näitä on saatavilla niin voisiko ystävällisesti avustaa
Voihan niitä leffoja kääntää svcd, muotoon,mikä toistuu pöytäsoittimessa ja laatu on aika sama kuin itse dvd:nä.ohjelma millä sä saat tehtyä on dvd2svcd,löytyy tuolta AD-sivuilta (tarviit myös muutakin esim: rippereitä ja aspeja yms,mutta siellä on hyvät ohjeet miten tehdä se)ja käytä tota hae viestejä toimintoa...
Kaikissa soittimissa ei toimi SVCD ja varsinkaan sen irto subit. DVD speksien mukaista videota ei ole kovinkaan järkevää laittaa CD-R levylle. Suosittelen CVD:tä mikä "muistuttaa" DVD:tä jonkin verran ja homma kannattaa tehdä DVD2SVCD softalla kuten LukeWader kirjoitti. Artikkeli alueelta löytyy Suomen kieliset ohjeet ja linkki sivuun missä näät tukeeko soittimesi standardia mitä meinaat tehdä sekä sen subbeja..
Niin ja unohdin myös sanoa että pystyy polttamaan normaalilla polttavalla, en ikävä kyllä omista nääs polttavaa DvD:ä mutta sen hankkimis aika on näillä käsillä koska toi polttava vetelee viimesiään
Täällä ei nyt suoraa vastausta ole vielä tullut, niin voisiko joku vastata tähän? Siis onhan se mahdollista, mutta osaako DVD-soittimet sitten lukea sellaista levyä? Itseäni mietityttää tämä, koska minulla olisi n. viiden minuutin itsekuvattu pätkä, ja senhän pitäisi mahtua 700 megaan DVD-formaattiin pakattuna ihan hyvällä bitratella. Tähän johtopäätökseen olen tullut siitä, että tietokoneella katsottessa DVD-elokuvat on gigan kokoisissa paloissa, jotka ovat vähän yli 20 minuuttia pitkiä. Sittenhän siihen saisi vielä mahtumaan valikot ja muut extrat. Olisiko kuitenkin SVCD järkevämpi ratkaisu? Pääasiana olisi, että levy toimisi kaikissa soittimissa.
ns miniDVD ei toimi kuin muutamissa dvd-soittimissa. ei kannata sokeana luottaa esim dvdrhelpissä olevaan listaan soittimista. useat käyttäjät kun eivät osaa erottaa miniDVD:tä CVD:stä. miniDVD:t voi kuitenkin katsoa tietskalla. miniDVD on siis DVD-formaattia CD-R(W):llä...
SVCD on ehdottomasti parempi ratkaisu kuin mini dvd, jos sen pitää näkyä kaikissa koneissa, ja cce:llä tehty svcd kuvanlaatukin on varmasti riittävän hyvä itsekuvatulle matskulle. VCD helpissä on väitetään mm. joka toisen philipsin soittimen tukevan svcd oikeita subeja, mutta minä en ole löytänyt vielä yhtään. Että niihin tietoihin ei oikein kannata luottaa.