Kun oon saanu levyn poltetuks ja kun yritän kuunnella sitä cd soittimella niin biisit pätkii. Soittimesta se ei oo kiinni koska oon kokeillu monessa soittimessa niitä levyjä. Eli onko vika biiseissä, polttavassa asemassa, biiseissa, vai ohjelmassa (Nero 6.3 tai joku sellanen ). Tosin en epäile biisejäkää koska nekin biisit jotka ennen on toiminu poltettuna, pätkii nyt. Olisin tooooooodella kiitollinen jos tähän löytyisi apua.
Polttonopeutta minäkin veikkaan. Kerran poltin omalla asemalla maks nopeudella levyn ja se pätki. sittemmin olen polttanut 8x ja kiiressä maks 16x nopeudella. Kannattaa myös nerossa laittaa ruksi "verify written data" kohtaan polton aikana niin se tarkistaa polttojäljen.
_Uudessa_ nerossa on ilmeisesti joku virhe. Kaveri kertoi että Nerolla tehdyt audio-cd:t pätki ja nyt kun itse jouduin polttamaan, niin pätki myös. Vaikka oli datan tarkistus tehty ja polttonopeus ok. Toisella ohjelmalla poltin samoilla astuksilla, niin toimi. En nyt kyllä muista tarkkaa versiota, mutta tod. näk. 7.x.... jos sinulla on 6.3... niin vika on varmaan polttonopeudesa
Oon polttanu ne levyt aina nopeimmalla(48x), että se voi johtuu siitä... pitää kokeilla Kiitos tästä!!!
Kokeilin polttaa 8.x nopeudella mutta biisit pätkii vieläki... en tosin löytäny mistään sitä "verify written data" ruksii. En tiedä voiko se olla syynä. Tosin kyllä se vähemmän pätki ku 48.x nopeudella poltettu joten kokeilen viel hitaampaa nopeutta ja jos ei kohta ala toimii kunnolla niin heitän koneen seinään