Mitä poltto ohjelmaa porukat täällä käyttää? Suositteleeko joku erityisesti jotain softaa? itse käytän cdr win 5 nimistä ohjelmaa! kertokaa hyviä ja huonoja puolia eri ohjelmista!
Itse käytän Neroa. Mutkattoman helppo, osaa tarvitsemani kikat tyyliin mp3 to lämmin audiolevy, image to lämmin romppu ja data to lämmin datalevy jne. Huonona puoleva voisi sanoa Neron videocd:n tekolaadun. Joitakin vanhoja versioita vaivasi pieni kaatuilu, mutta nykyisin nero on toimiva paketti, josta on saatavilla ilmainen (?) Express-versio.
Nero on kyllä hyvä, mäkin käytän myös sitä. Sitten on myös clonecd jota käytän tiettyjen cd-imagien polttamiseen ja kavereiden cd:en varmuuskopiointiin Valitettavasti clonecd on maksullinen, ellei harrasta waretusta
Nero ja FireBurner. Neroa SVCD/DVD-R/VCD/data/AudioCD-polttoon, FireBurneria CD-imagejen polttoon (joskus Nero tuntuu sekoilevan bin-poltoissa).
burnatonce/cdrdao vaikuttaa toimivimmalta imagen polttosoftayhdistelmältä. Ennen käytin imageissa fireburneria, mutta vaihdoin TDK:n polttavan Cyberdriveen niin ei enää FB:stä löytynyt tukea eikä se tunnu päivittyvän kovin usein. burnatoncessa ei myöskään hinta päätä huimaa kun on ilmainen. En ymmärrä miksi se sai vain 2 tähteä afterdawnin arvostelussa. Nero on kyllä muissa tarpeissa kätevin polttosofta. Jos cdrwin5:stä liikkuvat huhut pitävät paikkaansa, niin pitäytyisin 3.9B -versiossa(vai mikä se viimeisin 3.9x nyt olikaan).
Huhut? Mitä huhuja liikkuu? Minulla ei ole ollut vielä mitään ongelmia kyseisen softan kanssa....mutta millaisia huhuja?
Se, että se on varastetulla brändillä liikkuva -- oikea CDRWin on edelleen tuo 3.9x, tuo 5.x on Padus DiscJuggleriin pohjautuva härpäke, jonka tekijät ovat Saksassa menossa oikeuteen, kun CDRWinin tekijät eivät oikein pidä tavaramerkkivarkauksista.
Datan, Audion ja (S)VCD:n polttoon käytän Easy CD Creator 5 Platinumia, tiedän että on aika roska softa joidenkin mielestä mutta minulla se on toiminut noiden polttamisessa kun taas Nero joskus sekoilee niissä. CDimagejen polttoon käytän Neroa, kun ei ECDC tue kaikkia image muotoja.
Mulla on käytössä Nero, Roxio videopack ,Ulead movie factory ja Clone CD noilla mielestäni onnistuu kaikki tarvittava.