Onko tietoo, että mistä sais tilattua halvalla hyvä laatusia CD-label tarroja. Mitenkäs onko Verkkokaupassa myytävät Verbatim(hinta 8e) paperit minkälaatusia kun ainakin siellä myytävät Fellowes (hinta 9.80e) ei ole hirveän hyvälaatusia. Parhaimmat CD-labellit mitä oon käyttäny ovat olleet Versatile:n paperit, mutta ainut huono juttu niissä oli kun ne ei olleet A4 paperilla vaan sellasella labellin levysellä paperilla.
Mä kyllä väittäisin, että mikään paperi ei ole terveellistä cd-levylle, saati sille soittimelle millä niitä pyöritetään. Vaikka ne leikkaa/liimaa/askartele levyt näyttäisivätkin hyvältä, en ainuttakaan niistä omiin soittimiin menis tunkemaan!
Tuskin ne label levyt mitenkään vaarallisia on. Joskus oon ite kokeillut ja kyllä ne ihan toimi joka soittimessa ja ne liimautuu lujasti cd:n päälle että ei ne siitä ihan heti irti lähdekkään.
Joo kyllä ne ihan terveellisiä niille CD:lle on, mutta eikö kellään oo tietoo noista Verbatim cd labellejen laadusta. Onko ne ohutta vähän niinkun normaali paperia vai vähän paksumpaa. Niin, että ei siinä hirveesti tarvii askarrella, kun ottaa vaan cd:n kokosen tarran pois ja pistää levyn pintaan.
Kyllä ne tais olla ihan tavallisen paksuisia. Tuli mieleen sellainen että varsinkin kun saksalaisista verkkokaupoista tilaa halpis cd-r levyjä ja niiden "kuvapinta" on yleensä erittäin heikko niin tuollainen label parantaa niiden levyjen kestävyyttä.