Windows media palyerilla ja Winampilla on joku ihmeellinen kilpailu, ja sen seuraksena en pysty hyödyntämään niistä kumpaakaan. Ennen minulla toimi sekä Winamp että W media player. Pystyin esim. nimeämään albumit wmp:llä, enää tämä ei ole mahdollista. Nyt haluaisin kopioda cd:n Winampille, mutta tämä ei onnistu. Ennen se tarjosi vaihtoehdon kun syötin cd:n sisään, enää ei! Miten tämä siis tehdään? Näiden keskinäisestä kilpailusta tietokoneellani johtuen, useista winampin tiedostoista on tullut myös käyttökelvottomia; ne ovat enää pelkkiä tekstitiedostoja eivätkä sisällä musiikkia. Please, joku auttakaa! Nämä ohjelmat tekee mut hulluksi, enkä pysty enää tekemään mitään musiikinsiirtoon liittyvää koneellani.
Löytyi, miten ripata Winampilta. Se löytyi media librarysta. Herjaa kuitenkin "error ripping track #1. Cannot find decoder". Mitä mahtaa tarkoittaa, onko CD suojattu ja saako sitä jotenkin pois?
Itse olen käyttänyt Neron työkalua cd-rippauksessa. Löytää loistavasti myös biisien nimet verkosta. Sillä vaan biisit vaikka omiin musiikkitiedostoihin ja sieltä aukeaa jo ihan winampilla.