Cd/dvd drive busy? device is used by another program or the operating system...

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi JooLee 17.07.2009.

1. JooLee

JooLee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli apuja tarvisin ongelmaan kun asema ei enää polta, pelkästään lukee... Ja nyt kun tein diagnostig toolilla testin antoi vastauksen että jokin muu ohjelma käyttää sitä vaikka en mitään muuta ohjelmaa ole päälle laittanut.

Voisiko olla virus vai onko päivitysten tarvetta? Vai mitä pitäisi tehdä?

Kone toimii ihan hyvin kunhan ei ole cd/dvd asemassa mitään mutta jumittaa jos koneeseen laittaa levyn. Olen koettanut polttamista parilla eri ohjelmalla ja ensin polttaminen onnistuikin mutta kun piti polttaa seuraava levy ei se sitten enää toiminutkaan. :(

Nyt tarvitsen kipeästi viisaampien neuvoja. (Ja mielummin rautalangasta)

Kone on hp:n pavilion slimline ja vistalla.

2.  
  3. JooLee

JooLee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuli vielä mieleeni että olen käyttänyt ccleaneria, AVG on viruksentorjuntana ja windowsin palomuuri... En tiedä että onko näistä mitään apua mutta kuitenkin tässä ovat.

4. JooLee

JooLee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli siis asema toimii ihan hyvin, polttaa ja lukee kunhan vaan en sitä yhtä tiettyä tiedostoa koeta siirtää koneelta levylle. Levyn koodaaminen jää jostain syystä aina kesken vaikka koettaisi eri ohjelmillakin polttaa.

Mikähän tähän auttaisi?

Anteeks vaan Viljis kovasti. Ei tullut edes mieleeni että viesti nousee aina ylöspäin. Olen vissiin käyttänyt enemmän sellaisia foorumeja missä viesti jää omalle paikalleen vaikka vuodeksi ja kaikki uudet tulee sen päälle. Toivottavasti en nyt Perjantai-iltaasi täysin pilannut...

Viimeksi muokattu: 17.07.2009
  5. Viljis

Viljis Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
    Käytä muokkausnappia, äläkä nosta aihetta uusilla viesteillä.

Jaa tämä sivu