Mulla on nyt tietokoneessa vain polttava CD-asema niin kannattaako mun laittaa siihen tietokoneeseen myös tavallinenkin Cd-asema.
Ei mitään järkeä. Jos välttämättä haluaa kaunistukseksi toisen aseman pistää, osta edes DVD-asema ja jos uutta meinaat tosissaan ostaa niin sitten polttava DVD.
Jos haluat polttaa levyistä kopioita suoraan cd:ltä cd:lle niin mikseikäs sitä toista asemaa voisi siihen asentaa.
Siis onhan tuosta toisesta asemasta tuos hyötyä mut jos ei sellasta omista jo ennestään ni ei sellasta kannata kyl hommatakkaan... Eli hommaa sit dvd aseman suoraan koska ne ei sen enempää nykyään maksa.
niin eikös tuo oo ihan sama.. mutta jos haluat tehä cd:istä kopiota niin suoraan kopiointi on nopeempaa kun et tehdä välissä image...
Niih siis suoraan asemasta asemalle? olen joskus aikoinaan niin tehnyt, en sit nykysillä koneilla tiedä mutta pienikin virhe välissä teki loppudatasta lukukelvotonta, vaikka poltto "onnistui"
minulla ei ole ikinä pilannut levyä jonkin lukuvirheen takia vaikka polttikin suoraan... eli jos asema lukee yleisesti ottaen hyvin niin ongelmia ei pitäisi olla... pitää tietenkin muistaa että jos cd-asema mistä poltetaan on 40x ja polttava 52x nii ei polttele 40x yli ja mielellää alle... silloin jos polttaa 52x ei tuu tietotarpeeks nopeeta polttavalle ja pilaa aika varmasti..(paitsi että nykyiset osaa jäädä oottaa tietoo jos ei tuu hyvää vauhtii)..