Mitens se sellanen mahtaa tapahtua? Käyttiksenä XP pro. Toinen CD-asema on H: ja seuraava hyppäkin sitten jo M: asemaksi!!! Mulla on 2 käyttistä koneella, toisessa kaikki menee ihan ok. Mulla on tuo daemon tool asennettuna, en tiedä johtuiko se siitä vai mistä..? Eipä tuo nyt hirveesti haittaa, mut kosmeettinen häiriötekiä. (tikku mun lihassa) Tietäsköhän joku??????
Kokeiles unmountata kaikki daemonissa ja bootata kone? Luultavasti se vaihtaa asemien tunnuksia tai syrjii niitä omillaan.
1. Sammuta Daemon Tools täksi aikaa. 2. Start ---> Control Panel ---> Administrative Tools ---> Computer Management ---> Disk Management. 3. Valitse asema jolle haluat tehdä muutoksia oikeanpuolimmaisella napilla ja ---> Change Drive Letter And Paths.. 4. Valitse mieleisesi kirjain. Huomaa että samaa kirjainta ei voi käyttää kahta kertaa, eli jos haluat vaihtaa c ja d-aseman paikkaa joudut ensin laittaa jommankumman esimerkiksi e:ksi. En ole aivan sata varma tosta polusta ku päästäni arvoin, pikkasen kattelee niin kyllä se löytyy
Juups! Näinhän se homma etenee! Start ---> Control Panel ---> Administrative Tools ---> Computer Management ---> Disk Management. Kiitos! Heti helpotti!