CCE 2.5 SP ja Win98SE

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi jurp 26.02.2003.

1. jurp

jurp Guest

Miten on, pitäskö toimia yhdessä. Yritetty 7X ja sen eka kerran onnistuin. Sen jälkeen noin 3-4 h pelaa ja sitten jumittuu koko systeemi. Muistia on kyllä hintsusti 256 ja prossu 2000XP. Voiko muistin vähyys olla syynä kaatumisiin. Lämmöt ok + jännitteet sun muut. Pitäskö hankkia Win2000?

2.  
  3. Adder_78

Adder_78 Guest

CCE on tarkoitettu vakaille alustoille eli NT/2K etc

mutta kaipa sen pitäisi toimia myös 98:ssa... oletko katsonut lämmöt silloin kun se on kaatunut? Pakkaaminen kun rasittaa prossua n. 100% koko ajan...

4. Portsu73

Portsu73 Guest

Joo. Kannattaa kattoa lämmöt silloon kun jämähtää, jos pystyy. Koneen buuttuksen jälkeen lämmöt on jo ehtiny laskea. Itsellä teki tota samaa kunnes tylysti 120mm puhallin koneen kyljestä läpi. Siihen loppu kaikki jumitukset. Lämmötki tippu reilusti. Amdt käy suht lämpösenä. Xp1800 itsellä.

5. jurp

jurp Guest

No nyt tais onnistua. Mulla oli versio 2.6 ja jotain käytössä. Mutta versiolla 2.5 se onnistuikin. Mutta se CCE:n logohan se vähän häiritsee siellä. Taitaa olla tyytyminen kuitenkin siihen TMPGEnc ohjelmaan. Joo, ne lämmöt on nykyisin alhaalla kun laitoin itekki koneen kylkeen puhaltimen. Toinen puhallin takana puhaltaa ulos kuuman ilman. Lämmöt tippu n. 10 astetta. Ja nyt kävin ostamassa muistia toiset 256 eli nyt yht. 512. Olikohan tossa muistin vähyydessä osa syyllinen. Vai olisko syytä nostaa vielä muistin määrää? Tuleekohan tolla TMPGEnc jutulla yhtä laadukkaita SVCD-levyjä kuin CCE:llä? En käytä juuri ollenkaan koneen monitoria niiden kattomiseksi vaan katon kaikki DVD-soittimesta. Niin, miksihän se mun koneen DVD-asema ei ymmärrä noita SVCD-levyjä?

6. ajs

ajs Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei auta enää muistin lisäys, ellet sitten tee koneella jotain muuta samalla kun pakkaat. Itselläni XP pro ja pakolliset nortonit taustalla pyörimässä, niin muistia on käytössä "vain" n.400M saatavilla olevasta 512M:sta, mutta prossan käyttöaste on 100% kokoajan. Eli, jos nopeutta haluat lisää, niin prossan vaihdolla..

Laadullisesti ja etenkin ajallisesti tuo CCE on kyllä parempi, mutta se hinta..

Eikö se dvd-asema tunnista niitä levyjä ollenkaan, vai ei suostu toistamaan leffaa? Tietysti sinulla on joku mpeg2-codec asennettuna, eli esim. PowerDVD tai WinDVD..?

7. jurp

jurp Guest

No nepä mulla just on, Poweri ja WinDVD. Mistä sais sellasen joka toistaa SVCD-levyt?

8. ajs

ajs Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä ainakin PowerDVD 4.0 versio osaa SVCD:t.. Olikohan niin että ne vanhemmat, joita asemien mukana tulee ei tunnista niitä..?

Mikä versio?

9. jurp

jurp Guest

Okei, kiitos. Etsin käsiini MSI:n näyttökortin mukana tuleen DVD-soittosoftan ja sillä näkyy SVCD. Mulla tosiaan oli se PowerDVD vanha versio, mutta näköjään päivityskin maksoi jotain...

Jaa tämä sivu