Catalyst Control Centrel -näyttöongelma

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi irra 29.10.2009.

1. irra

irra Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla oli ennen kannettava, jonka yhdistin SONY Bravia -tv:hen video s-kaapelilla/scartilla ja kuva näkyi ongelmitta. Nyt ostin uuden kannettavan jossa on Windows 7 ja Catalyst Controlin uusin versio, joka on erilainen kuin oli vanhassa XP:ssä. Nyt joudun yhditämään tv:n ja uuden kannettavan HDMI -kaapelilla enkä saa kuvaa näkymään. Olen sammuttanut koneen ja laittanut kaapelin ja sen jälkeen käynnistänyt, valinnut tv:stä kyseisen HDMI-kanavan mutta kuvaa ei näy. Catalyst Controlissa olen täpännyt valikosta Grafiikka -> työpöydät ja näytöt painiketta "havaitse näytöt" mutta ei tapahdu mitään. Siellä on vain ykkösenä tämä kannettava. Näyttöasetuksena on että havaitse aina näyttölaitteet kun CCC avataan. Missä vika?

2.  
  3. irra

irra Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sain sen verran edettyä että sain molemmat näytöt näkymään CCC:ssä. Valitsin oletukseksi laajennettu näyttö ohjauspaneelista ja kaikki on ok, mutta kuva ei vaan näy. Kun menee näyttö 2:n päälle niin tulee ilmoitus CRT Analoginen ja kyseessä on siis SONY Bravia. Ja kun valitsee tv:stä HDMI, missä kyseinen kaapeli on, niin kuva ei näy. Mitä teen?

Jaa tämä sivu