1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

car x drift ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi jaatsa58 08.01.2021.

  1. jaatsa58

    jaatsa58 Newbie

    Liittynyt:
    08.01.2021
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Tyhmä kun oon ostin pelin juuri .Aina kun starttaan hajoitteluun tai time attaciin niin väillä tulee joku tietokoneen ohje ruutuun ja taas joutuu aliottamaan alusta kierroksen.Täytyykö mun ajaaa jotekin määrätyn laisesti vai mitä pitäis tehdä..Pääsis edes yhden kierroksen loppuun.
     
  2.  
  3. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,784
    Kiitokset:
    1,239
    Pisteet:
    223
    Mitenkään peliä tuntematta, niin siinä ilmeisesti pitää suorittaa tietyt asiat ennen kuin pelin voi kunnolla aloittaa. Siinä viestissä varmaan luki mitä olisi pitänyt tehdä.
     
  4. Dorth3

    Dorth3 Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2009
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Mitenkään ko.peliin tai aloittajan tilanteeseen kantaa ottamatta, yrittäkää edes jollain tasolla panostaa viestin sisältöön, ulkoasuun, kielioppiin yms. Päätä alkaa särkeä kun yrittää saada selkoa mitä halutaan (esim. mummon lihapullat vs mummonlihapullat). Nostaa kummasti myös lukijoiden halukkuutta vastata viestiin tai alkaa asiaa selvittämään.
     
  5. jaatsa58

    jaatsa58 Newbie

    Liittynyt:
    08.01.2021
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Palautin pelin ei se ollut hääppönen.Ne ongelmat mitä mulla oli ei johtunut kieliopillisista jutuista
     

Jaa tämä sivu