1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Canon Pixma IP4200 musteen täyttösarjat

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi Sakkero 22.11.2006.

  1. Sakkero

    Sakkero Member

    Liittynyt:
    01.12.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistä löytyisi Canon Pixma IP4200 tulostimeen musteen täyttösarjoja, ovat nuo mustekasetit turhan suolaisen hintaisia n.13 euroa kipale.
     
  2.  
  3. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. Lemztaz91

    Lemztaz91 Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    301
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ootteko kokeilleet käytännössä musteiden uudelleentäyttämistä ja mitä tulostin siihen sanoo? Onko jälki erisävyistä/ kelpaako täyden luokan valokuvatulostukseen?

    Entäpä valmiit tarvikekasetit n. 4 eur /kipale joihin pitää vaihtaa piiri?
    Onko laadusta tietoa esim mustekasetti.comin, nierlen, wesellcdn ym. tuotteista? (olen säästänyt poisheittämistäni kaseteista piirit, varmuuden vuoksi jos niitä myöhemmin tarvitsee)

    Itse olen ostanut noita suolaisen hintaisia palikoita jo varmaan 5-6 kertaa uudet (n. 70 eur kaikki musteet yht), lähinnä siksi kun ei ole kokemusta tarvike musteista ja tulostan valokuvia paljon eli laadusta ei saisi tinkiä .

    Siis tarkoitan kokemuksia juuri näistä Canon Pixma iP4200 musteista/ täyttösarjoista.



    EDIT:
    Selain Nierlessä tuotteita 9239-9243 ja kiinnostukseni heräsi hinnat edullisia ja piirinvaihto kuvasta päätellen erittäin yksinkertainen.
    Onko kukaan kokeillut?
     
    Viimeksi muokattu: 12.01.2007
  5. odemies

    odemies Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    449
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen juuri saanut ko tulostimen myös ja homma kiinnostaa ja mietin että onko kumpikaan tai molemmat ihan ok tapoja.

    Ehkä piirien vaihtaminen on siistimpää ja nopeampaa,mutta jos ei ole uutta "verta" heti kehissä niin täyttöpullo saattaa auttaa taas tässä kohtaa..riippuen tietty kuinka kiire printtauksella on.

    Kertokaa toki tähän viisaammat infoa
     
  6. Lemztaz91

    Lemztaz91 Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    301
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä itse luulen, kun mä valokuvia tällä lähinnä vain tulostan, niin alkuperäismusteet tuottaa parhaan jäljen. Useasti värit/laatu heikkenee tarvikemusteita käytettäessä melko reilusti.

    Mutta asia melko paljon kyllä kiinnostaa joten infotkaa nyt te jotka ootte kokeilleet...
     
  7. odemies

    odemies Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    449
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joskus tullut täällä meikälle noottia siitä kun itse vastailee itsensä perään,mutta minkäs teet jos saakin myöhemmin tietoa ja haluaa jakaa tätä sitten keskustelussa niin onko sitten järkeä odottaa että joku kirjoittaa väliin..no se siitä..

    Kuitennii sellaista tietoa sain ihan puhelimitse,että molemmat tyylit on ihan ok,mutta kaikkein halvemmaksi tulee ostaa täyttösetti esim tuolta mustekasetti.com:ista.

    3 väriä tulee samassa paketissa ja hinta oli 19€ ja musta oli isompi pullo,josta voi laittaa tähän Canoniin molempiin kasetteihin(mustiin).
    Hinnat ja muut selviää sivuilta..
    Lisäksi mukaan tulee puhdistusainetta,jota (käyttää huollotkin) laitetaan vanhaan tyhjään kasettiin,jos esim keltainen ei toimi niin vanhaan keltaiseen ja printataan läpi ja tulee kuivunutta mustetta ulos jne.

    Eli injektioneulalla ruikitaan värit kasetteihin ja jos nyt muistan enää oikein,mustat sai täytettyä 3 kertaa ja olikohan värilliset 2 kertaa tuolla setillä.

    Vaara on siis olemassa jos ei tulostinta käytä muutamaan viikkoon että kuivuu paikat ja puhdistusta tarvitaan.
    Eli rintaten aina vaan jotain edes välillä..
     

Jaa tämä sivu