1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Canon Map Utility käyttäytyy oudosti

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi Airboat 05.12.2013.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Airboat

    Airboat Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2008
    Viestejä:
    330
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Hei! Olen ottanut Canon SX 230 HS kamerallani GPS kuvia, käyttäen Google Mapsia.
    Tähän asti kuvaa liitettäessä, kartta on auennut ja k.o. paikkaan on ilmestynyt nuppari. Eilen, käynnistäessäni ohjelman, tuli ilmoitus: viesti WWW-sivulta. pinon ylivuoto seuraavalla rivillä:11. Painoin OK. Lisäsin kuvan ohjelmaan, siirto alkaa, kartta välähtää, siirto loppuu kesken ja kohde kenttä jäi valkoiseksi. Olen ajanut softan myös kannettavalle, sama juttu, siirto keskeytyy, suljin ohjelman. Rivin numero vaihtelee, se voi olla 10,62, 64..Soitin Canonille, heille asia oli outo, lupasivat ottaa selvää.
    Rajala Camerasta kerrottiin, asia viittaa siihen, että, mahdollisesti Googlen välimuisti on täyttynyt.
    Olen asentanut softan kolme kertaa, sekä blokannut F Securen Windows palomuurin, sekä Deep Guardin, ei apua.t. Airboat
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu