Osaisko joku neuvoa, että mikäköhän mun printeriä oikein vaivaa? Kun sen laittaa päälle niin online valo vaan vilkkuu vaikka sen pitäisi pysyä päällä koko ajan ja kun sillä yrittää printata tietokone herjaa että yhtään tulostinta ei ole asennettu.Kun koitan mennä ohjauspaneeliin/lisää tulostin niin tietokone ei löydä yhtään plug&play laitetta??
Kun pistit sen kiinni koneeseen, niin tunnistiko windows sen? Oletko ajurit laitteelle asentanut (löytynee tulostimen mukana tulleelta cd:ltä)?
windows ei tunnistanut, enkä kyllä tiedä missä sen kirjottimen cdeet tai muut ohje kirjat ovat,siit on kumminkin muutama vuosi ku toi on ostettu. Pystyykö niitä ajureita hakemaan jostain ja onko se syy miksi se ei ole toiminut.
Tuolta löytyy ainakin windows98 :lle ajurit. w2k:lle ja XP:lle ei näyttänyt olevan. http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/ Onko se koskaan pelannut koneessasi vai mistä vika putkahti? Mikäli printteri ei ole aiemmin ollut koneessasi, pitää sen ajurit tietysti asentaa ensin ja sitten vasta odotella tunnistusta.
Mistäköhän saisi XP:lle ne ajurit?Must tuntuu että mun kone oli niin jumissa ja skeidana ettei siinä toiminu oikein mikään enään loppuvaiheessa mut nyt kun mä alustin sen uudelleen niin kaikki toimii ihan ok paitsi toi printteri...Mikä käyttöjärjestelmä on windows me?
Toi on niin yleinen tulostin että XP:n pitäis kyllä sen tunnistaa ilman ajureita, jos ei, kokeile 4300:sen ajureita, ne löytyy apajalta.
En tiedä pitäiskö tunnistaa tai ei, mutta mulla ei ainakaan tunnista.Pitää kai sit kokeilla niitä 4300 ajuria...on se ihme ettei 4000 ole omia XP ajuria!!!
Oletko kokeillut asentaa sitä manuaalisesti ilman tuota tunnistusta. Eli lisää tulostin ja XP:n valikosta valitset sopivan tulostimen j.n.e. Edit: Windows XP Device Driver, eli XP tukee tulostinta suoraan. Lisäät vain printerin yo. mukaisesti. Yleensäkin, kun asentaa jotakin "vanhaa" Canonin laitetta koneeseen, jossa on XP, kannattaa poiketa tuolla sivulla tarkistamassa miten homma onnistuu: http://www.usa.canon.com/html/conCprSupport.jsp?type=xp
Kiitoksia vaan!Sain laitteen asennettua mutta ongelmat senkun jatkuvat!Printteri ei vieläkään suostu printtaamaan vaan se laittaa kaikki printit jonotus listalle ja sitten tulee virhe ilmoitus.Sitten vielä sekin että online valo vilkkuu vieläkin vaikka sen pitäisi palaa koko ajan...mahtaiskohan liittyy siihen jotenkin??
Mahtaa olla rikki koko rintteri.. Eiköhän toi neljätonninen sentään toimi vaikka silmät kiinni asennettuna!
Oletko tarkistanut että kaikki johdot ovat kunnolla kiinnni? Tuo online-valon vilkkuminen viittaisi siihen suuntaan, myöskin paperitukos voisi olla syynä.
Kyllä kaikki johdot on ihan asianmukaisesti kiinnitetty ja sillee,enpä enään oikeen ymmärrä mitä sille vois tehdä!?Eikä siellä kyllä mitään paperin jumittamisia edes näy..