Canal+ terrestiaaliverkossa satelliittikortilla

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi veijo 24.05.2004.

  1. veijo

    veijo Member

    Liittynyt:
    22.01.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitääkö paikkansa että maanpäällisiä DVB-T digitv:n Canal+ elokuvakanavia voi katsoa rajoitetusti, jos kortti on päivittynyt satelliitivastaanottimen kautta?
    Ei kuulemma toimi, jos satelliittivastaanotin on Canal Digitalin vuokraboksi tai vastaava.

    Mulla itselläni homma ei onnistu koska mulla on Canalin vuokraboksia vastaava oma boksi.
    Onko jollain kokemuksia siitä että olisi saanut Canalin näkymään satelliittikortilla? Ja mitä satelliittivastaanotinta on käytetty?
     
  2.  
  3. fiesta

    fiesta Guest

    Toimiihan se. Mulla T-boxi Medion 9010 ja S-boxi Nokia 9602S (entinen vuokraboxi ruotsissa). Kortti s-boxiin joka kuukauden alussa niin katseluoikeudet päivittyvät.

    Tulipa tässä mieleen että kortti vaihdettiin kun palautin CD:n vuokraboksin ja ostin tän Nokian. Voipi olla että vuokraboxin kortti ei toimi.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.05.2004
  4. veijo

    veijo Member

    Liittynyt:
    22.01.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun boksi on Nokia 9311S. Soitin Canal Digitalille ja väittivät että ko. boksiin saa tosiaan vain sellaisen vastaanottokortin, jolla en saa Canalia näkymään terrestiaalipuolella. Aika käsittämätöntä touhua!

    Mulla olisi nimittäin oikeasti käyttöä ko. ominaisuudelle: kesämökilllä satelliittivehkeet (digitv ei näy siellä) ja kotona terrestiaali digiboksi... Haluaisin katsoa Canalia molemmilla.
     
  5. Ponco67

    Ponco67 Member

    Liittynyt:
    19.03.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla toimii anakin. Satelliittiboxi on Triaxin ja Canal Digitalin kortti on kiinni CAM moduulin kautta. Kun siirrän kortin ja modulin Nokian 9828T digiboksiin, niin kanavat avautuvat heti ilman ongelmia.
     

Jaa tämä sivu