Voiko canal digital kortin kopioida jollekin tyhjälle kortille esim Goldcardille ym??? Ja jos voi ,millä ohjelmalla?
Onnistuu oikealle kortille oikealla laitteella. Mutta tuo kopioinnin laillisuus on vähän kyseenalainen juttu, mutta toisaalta saahan esim. alkuperäisen CD-levyn kopioda omaan käyttöön.
CD-levyn saa kopioida yksityiseen käyttöön, koska tekijänoikeuslaissa on sen erikseen salliva kohta ja maksamme kasettimaksua korvauksena tästä oikeudesta. Sen sijaan muistelisin, että myös TV-lähetysten teknisen suojauksen purkavan järjestelmän oikeudeton hallussapito on kielletty. No, en ole kyllä varma, tuliko laki voimaan kuten joskus oli aikomus. Pitää tarkistaa joskus, jos ehtii ja viitsii, ellei joku muu täällä muista asiaa ulkoa.
Mä olen kuullut myös jostain että toi kopioiminen onnistuisi, mutta millä ohjelmilla ja millä kortilla?? kuka tietää? Olen samaa mieltä että oman kortin saa kopioida jos kerta cd:kin...
eikö kenelläkään ole kokemusta hommasta? Täytyykö yrittää selvittää asiaa suomen ulkopuoleta kun täältä ei apua asiaan löydy