Olen asentanut Unitedoffensiven koneelleni daemon toolsin avulla. Mutta nytky haluisn päästä pelaaman singleplayerii Niise pyytäää CD:eeetä Vaikka mul on Daemon toolsissa UnitedOffensiven 1 cd sisäsäl virtuaali asemas. Nii silti se valittaa että "Please insert CD" Ku klikaan sitä unitedoffensiven ikonii. Pitäiskö mun polttaa se 1cd tiedostot toiselle levylle ja laittaa se cd mun tavalliseen asemaan?
Sun täytyy kopioida crack asennetun pelin juureen, korvata siellä oleva .exe. kräkin löydät daemonin "1-ceedeen" crack-kansiosta.
Ja ku oon mountannu sen cd1 virtuaali asemalle nii eise sitä löydä josatain syystä ja se valittaa sitä please insert cd
kun oot mountannu niin sit avaat sen virtuaaliaseman resurssienhallinan tai Oma Tietokoneen kautta ja sieltä kopioit crack kansiosta sen kräkin.
No se voi olla ihan vaikka varmuuskopio koneella vaa... Ja pelit toimii nopeemmin virtuaaliasemassa eikä pidä hurinaa (esim alcohol 120%:n nopeus on 200x ja esim 52x CD-asema pitää jo aikamoista hurinaa) Eli ei se VÄLTTÄMÄTTÄ oo piratismia silloin x) Ja se kräkki löytyy sieltä CD:n (Imagen jonka oot mountannu virtuaaliasemaan) sisältä [bold]crack[/bold] nimisestä kansiosta
Tai no tos mainittii et se on imutettu DC++:sta mut kräkin neuvominen ei näin ollen oo piratismia kummiskaa