Call of duty world at war ei toimi !!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Kaskii 10.02.2009.

1. Kaskii

Kaskii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moro, tuli tässä eteen ongelma pelissä COD WAW että kun olen asentanut ja päivittäny myös niin peli ei vaan suostu aukeamaan =/ OS: Windows XP Home 32 Prosessori: AMD Athlon 2600+ 2 ghz. Näyttis: Geforce 7600 gs (kellotettu).. COD 4sessa on samat system requt ja se toimii mutta tämä saasta ei aukea. Siis kertakaikkiaan mitään ei tapahdu.. osasiko joku auttaa =SS

2.  
  3. inf_fin

inf_fin Guest

Aluks varmista että näyttiksessä on shader 3. Sitten voisit yrittää päivittää kaikki ajurit ja laittaa kustomiajurit näyttikselle (omegadrivers.net). Sen jälkeen kunnon rekisterin ja levyn eheytykset ja muut putsaukset, virusskanit yms... Päivitä se WaW uusinpaan versioon kanssa, kyseinen peli on bugeja täynnä (osta 4 voittaa WaWin kevyeen). Ja kato ettei siinä gpu:ssa ole LIIKAA kelloja; kokeile vaikka jollain rasitustestillä sitä että kuumeneeko liikaa. Näyttiksestä se kumminkin on kiinni yleensä.

4. inf_fin

inf_fin Guest

Niin ja yritä silleen kans että laitat vaikka kaiutinten/kuulokkeitten plugin kiinni mikin aukkoon (pinkki). Ihme keino mutta toimii joskus.

5. Kaskii

Kaskii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitti Vastauksesta mutta tiedän jo mikä oli ja on ongelma.. Tämä uusi COD ei tue enää Athlon XP ja Cempron prossuja. Kysyin asiakastuesta. Mutta ei se haittaa kun on tämä Toinenkin kone missä pyörii DirectX 10pit ja täyde graafiikat sun muut :D olisi vaan ollut kiva pelata kaksin peliä lan versiona. ^

Kiittti kuitenkin :) -Kaskii

6. inf_fin

inf_fin Guest

Nii enpäs ottanu prossua mukaan ollenkaan siihen ongelmaan... No hyvä että selvis. Siinä on vissiin joku ihme kanta siinä prossussa; meinaan että ostaa halvan am2-emon ja siihen vaikka tää mikä mullaki on eli Athlon 64 X2 6000+. DDR2 muistia irtoaa kans halvalla.

7. Kicke

Kicke Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Peli ei vaadi toimiakseen shader 3.

Aika jännä juttu sillä olen itse pelannut tätä peliä koneella jossa prosessori Barton 2600+ ja näytönohjain Radeon 9700. Kone 6 vuotta vanha ja peli pyörii ihan hyvin. Samoin CoD 4 ja James Bond QoS. Nämä kaikki käyttävätkin samaa CoD 4 pelimoottoria ja laitteisto vaatimukset ovat samat. :)

Viimeksi muokattu: 18.02.2009
  8. Kaskii

Kaskii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mitä ihmettä : o millä irveellä minä sen nyt sitten saan pyörmään :D? voisko johtua ajureista ?

Jaa tämä sivu