Olen aikalailla jäänyt jumiin Call of Duty:n moninpeliin. Aimbotit sun muut huijaukset olen suosista jättänyt väliin. Ainoa ongelma on muutamalla serverilla Ping, joka on lähes 200. Olen kuullut että cl_maxpackets, snaps, ja rate asetuksia muuttamalla pelaaminen voisi olla helpompaa. Onko muita [bold]rehellisiä[/bold] vaihtoehtoa helpottaa pelaamista ?
Pistää asetukset rumille, koittaa lukita FPS:ää tietyille arvoille. http://www.tweakfactor.com/articles/tweaks/codtweak/1.html
Jeps, olen kyllä kokeillut kaikenlaisia asetuksia, tuloksetta. En saanut aikaan eroja eri asetusten kesken, no ehkä vähäisiä. Toisaalta olen pelaillut servuilla joissa ei juurikaan kotimaan porukkaa ole näkynyt. Nopeammillla servuilla kyllä omaa porukkaa vilisee. Ja lupasihan Sonera päästä nopeudennosto talkoissa lokakuun aikana tänne Länsi-Suomeen.
Eli jos pelaat esim jollain jenkki servulla niin pingit on tota luokkaa johtuen etäisyyksistä. Koita siis pysyä eurooppalaisilla servuilla niin pingienkin pitäs pysyä kurissa