Call Of Duty 4: modern warfare onglema

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi emmatiia 24.12.2007.

1. emmatiia

emmatiia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei olen uusi täällä ja rekisteröidyin tänne bout 3 minuuttia sitten ja sain kokeilla tätä peliä tänään. Niin kun latasin pelin ja aloitin pelaamaan Siingleplayeriä se levy ei hyrissyt mutta sitten näyttöön tuli logo jossa oli se neekeri ase kädessä ja kypärä päässä sitten se häipyi ja ei tapahtunut mitään... odottelin 5 minuuttia mustaa ruutua mutta ei mitään tapahtunut. Joten päätin koittaa uudelleen nyt se alkoi valittamaan jotain --Run In Safe Mode? It appears that call of duty 4: bla bla did not quit properly the last time it ran. Do you want to run the game in safe mode? this is reccommended for most people. it will change your system settings but not your controls.-- pistin että kyl niin tapahtui sama ei mitään tapahtunut ja koitin saman eillä ja ei tapahtunut mitään. Sitten meinasi palaa pinna mutta koitin sitten multiplayeriä samoin kävi se kysyi että haluanko sitä Run In Safe Mode? pistin kyllä ja sitten se sama neekeri tuli. Mutta nyt tuli joku teksti ja siinä luki että iw3mp.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava ja bla blaa tiedätte loput niin ja koneeni on xp että jos joku osaa auttaa ja edes lukea tuota pitkää pätkää jonka kirjoitin niin kiitos nyt etukäteen!

2.  
  3. emmatiia

emmatiia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis yksinkertaisesti peli ei mene käyntiin ja multiplayer valittaa jotain iw3mp.exe ei toimi. please joku osaisi auttaa koska en tykkää tuhlata 60e turhaan...

4. Tuksu82

Tuksu82 Active member

Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    Voisit kertoa vähän enemmän koneen kokoonpanosta, kuten prosessorin ja näytönohjaimen. Voi olla että tehot ei koneessa riitä pyörittämään peliä. Lataa esim everest ja katso sieltä prosessorin ja näyttiksen tiedot: Täältä

5. emmatiia

emmatiia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No näytön ohjain jutus oli tämmöstä että
    -laitteen kuvaus RADEON 9600 series - secodary
    -sarja numero RADEON 9600 series
    -Biosin sarjanumero BK-ATI VER008.015.028.000
    -pritityyppi ATI radeon Graphics processor agp(0x4170)
    -DAC-tyyppi Internal DAC (400mhz)
    -asennetut ajurit ati2dvag (6.14.10.6698)
    -muistia 128mb
    en löytäny mitää prosessoreit

6. hampuusi

hampuusi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sori ei toivoakaan tolla koneella et pyöris millään edes siedettävällä fps:llä. 10 vuotta vanha näyttis ja uunituore peli ei ole hyvä yhdistelmä

Viimeksi muokattu: 25.12.2007
  7. emmatiia

emmatiia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No voe vide pitää kai viiä peli takas kauppaa no mutta kiitos kuitenkin :)

8. hande56

hande56 Guest

mulla tulee toi sama run safe mode bla bla bla.. teksti, vaikka mulla on naytonohjaimena on Club 3D 8600GT 256MB G??????

9. eifeltorn

eifeltorn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on sama homma cod2:ssa et tulee teksti It appears that Call of duty 2 did not quit properly the last time it ran. Do you want to run the game in safe mode?
    This is recommended for most people. It will change your system settings but not your controls.

Mitä tarkottas ja voisko mitenkään asiaa korjata?

10. tokke

tokke Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    minulla oli myös sama juttu mutta sain sen toimimaan näin
    mene ohjauspaneeli-laitteisto ja äänet--->äänet--->tallennus--->oikealla napilla ja näytä käytöstä poistetut laitteet sitten pitäs tulla sinne semmonen kun stereo mix niin sen otat käyttöön niin mulla lähti toimimaan

11. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itselläkin oli sama ongelma, mutta taisi lähteä itsestään muutaman uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Tiedä sitten mikä oli...

12. eifeltorn

eifeltorn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitti, nyt toimii. Tietääkö kukaan miten saa COD 2:een 1.0 version

Jaa tämä sivu