Call Of Duty 4 FPS ongelmia!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi lunq 29.08.2008.

1. lunq

lunq Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen kamppaillut jonku aikaa FPS ongelmista pelatessani COD4sta. Ennen peli on toiminut täysillä asetuksilla 60fps vakaasti, mutta nyt jostain syystä käy niin että kun pelaan 1-2 minuuttia niin FPS tippuu 10 tasolle ja en voi pelata.

Huomasin myös että kun katsoo maahan niin FPS nousee takaisin ylös, mutta heti kun katseen nostaa niin että taivas näkyy niin FPS tippuu alas.

Mulla on AMD Athlon 3800+ tuplaydinprossu, 2gb muistia ja 8800gts 512 näyttis. En usko että koneeni tehojen puolesta pitäisi olla tällaisia ongelmia. Syy ei ole ylikuumenemissyy sillä pelaan koppa auki ja lämpötila ei vaihdu suuresti.

Mitä teen? :)

2.  
  3. Tuksu82

Tuksu82 Active member

Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    Noin alkuun kannattais varmaan poistaa näyttiksen ajurit ja asentaa uudelleen. Samoin poistaa pelin uudelleen asennus voi auttaa.

Tapahtuuko tuota muissakin peleissä? Myös prossun ja näyttiksen rasituslämmöt voisit kertoa.

4. lunq

lunq Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen jo koittanut asentaa pelin uudestaan, mutta näyttisajurit vois koittaa tosiaan poistaa.

Huomasin että kun katson maahan tai tyhjälle taivaalle niin FPS pyörii normaalisti. Oon kuullut jotain sellaista että consoleen voisi kirjoittaa jonkun komennon jolla peli lataa jo etukäteen kaikki "objektit" kentästä joten se ei lataa niitä pelaamisen aikana. Tämä nimittäin saattaisi hidastaa FPSää.

Suuri pelko on että se on prosessori joka sanoo vastaan tässä FPSssä mutta se on ennen toiminut ihan tavallisesti, niin jättää minut sanattomaksi.

Jaa tämä sivu