Joo eli pelailen tässä Call of Duty 2 nimistä peliä ja latasin tuohon patcheijä kuten 1.2 ja 1.3 ja niissä on tämä PunkBuster, kuitenkin ainakun menen johonkin serveriin jossa on "modeija" niin se näyttää ne n.1 sec ja sitten cod sulkeutuu ja vistani sanoo että "cod2mp.exe lakkasi toimimasta..." jos joku tietää ongelman ratkaisun niin olisi kiva sillä en haluaisi mennä takas 1.0 (paljon hackereit)
Ei tuo ole mikään "edit", jos laitat uuden viestin vanhan perään (joka ei ole edelleenkään sallittua), etkä muokkaa vanhaa viestiä. Muokkaus tapahtuu tuollaista nappia painamalla -> Löytyy jo kirjoitetun viestin oikealta puolelta. Onko PB päivitetty? Oletko koittanut asentaa pelin uudestaan? Löytyykö itseltäsi asennettuna nämä modit, joita servereillä on?
joo olen ettinykki tuota nappulla xD joo eli on uusin PB ja jos serveriin tarvittavia modeja ei ole ne ladataan serveriltä, koitan tota reinstallii viel...
KIITOS! joo eli laitoin sen uudestaa ja pelitti ihmettelen kyllä, koska olen tehnyt ja kokeillut tuota kymmeniä kertoja mutta nyt en tehnyt 1.0 mitään vaan päivitin suoraan 1.3 nii johan pelitti joten suur kiitokset henry
Joo, toimi ekan kerran ja latas modit mutta tokan kerran ei ladannukkaan vaan tuli samanlailla, mikäköhän on ongelma? en löytänyt googlettamalla eikä löydä virheiden raportikaan. :/
Taas lakkas toimimasta? Jos vaikka ne modit on viallisia? Tai sitten vaan eivät ole yhteensopivia tuon 1.3:n kanssa... Hatusta heitettyä: Tai sitten serverillä on käytössä eri (vanhempi) versio, kuin pelisi?
joo tota modit ei voi olla viallisia koska serveriä ei olisi sitten (ei voi perustaa jos jokin on väärin) ja jos on esim 1.3 nii ei voi liittyä 1.2 ja 1.0 peleihin :/ ja shagrat_ eikös tämä ole pc-pelit osio?
Vaikuttaisi olevan juu. :S Tarkistin vielä moneen kertaan että ylhäällä luki PC-rauta. :S Ehkäpä silmälääkärille olis syytä mennä. Hmm..
joo okei , mutta tiedätkö yhtään tästä ongelmasta? oisi kivaa jos joku cod 2 asian tuntiaki olisi apuna vaikka kaikki apu kelpaa, vaikka se olisikin vain pieni ongelma ^^
Ootko kokeillut Cod 2 pikakuvakkeen kohdalla painaa hiirestä oikeanpuolimmaista nappulaa ja sieltä suorita järjestelmävalvojana?
IDMUS olen kokeillut tuota mutta tuota yhteensopivuus en ole koitan sitä oitis ^^ sanon tuloksen ähh.. aloin miettii heti että toimisi tuollein kun nyt asian ilmaisit mutta eihän se toiminut muita ehtoija? Voisiko olla mikään vikana koneessa: Käyttis: vista home prem. 64-bit Prosessori: Intel core 2 duo E8400 Emo: Asus Striker II Formula Näyttis: Nvidia (palit) Geforce 9500GT Super Muisti: 4GB siinä nyt jotain koneen tietoja sanokaa jos haluutte lisää noita ohjaimia ( jos siis tarttee).
En nyt huomaa, että mua huomattiinkaan, eli tees nyt näin: Mee Call of Duty 2 kansioon Eti CoD2mp.exe Kakkosnapilla ominaisuudet Välilehti nimeltään yhteensopivuus ja sieltä suorita Windows XP Service Pack 2 yhteensopivuustilassa. Itselläni siis toimi meidän Vistan omaavalla läppärillä. Itselläni tosin jumittui siihen Activision logoon, mutta näin pitäisi toimia.
joo olen siis kokeillut tuota yhteensopivuus tilaa mutta ei auttanut mutta tuota mikki juttua en oikein ole pystynyt kokeilla kun on niin vanha mikki enkä edes tiedä missä sen ajurit ellei ole disketillä (jotka tähän koneeseen ei käy) niin tuota mikki temppua en oikein pysty tekemään ellei ole toista mahdollisuutta esim laittaa kuulokkeet mikki paikkaa tai jotain. Mutta jos ostan call of duty 4 ja tulee tuo mikki juttu ongelma niin pitää kipasta kaupasta ostamassa mikki Ja minulla on evenbalancesta haettu PB ohjelma