Eli mulla kaatuu Call of Duty 2.Pääsen pelaamaan sitä joksikin aikaa ja joskus en kerkeä pelata paljoakaan.Joskus windows iskee virheraportin, käynnistää koneen uudelleen tai sitten tulee semmoinen sininen ruutu josta ei kerkeä lukea mitä siinä sanotaan.Olen päivittänyt Call of Duty 2 1.3 versioon. Kone: Käyttöjärjestelmä: Windows XP Home Edition Versio 2002 Service Pack 2 Tietokone: AMD Athlon(tm)XP 2600+ 1.92 GHz Näytönohjain: Radeon 9200 Series
Mulla ja monella muulla oli tämmönen ongelma, että kone käynnistyi uudelleen jossain vaiheessa peliä. Mulla aina juuri "El Daba" vai minkälie kentän alussa. Ongelmaan auttoi se, että pelin grafiikka-asetuksista laittoi päälle directx 7-moodin. Tosin tuota ei tässä nykyisessä koneessa ollu mutta tämmösellä kokoonpanolla se mulla tuli: 3200+, 1 giga muistia, x550.
voi olla että jää toimimatta tuolla näytönohjaimella vaikka pelin järjestelmävaatimuksessa on 9200 mutta kaverilla se toimi kyllä muttta esim saatoit nähdä talon läpi koska sitä yksinkertaisesti ei näkynyt tai hiekka säkkien. onko se 9200 vai 9200se
Päivititkö ne ajurit? Millaset lämmöt kortissa,prossussa? Kotelotuuletus kunnossa? Oletko kellottanu korttia/prossua?