elikkä peli lähtee päälle ja kuuluu äänet mutta ei kuva näy. voin jopa painella valikon nappeja. missä vika. nvidia 7600gt amd athlon 64 4200+ näyttö on benq jos jollaki ois jotaki hajua niin voisitteko valaista asiaa. kiitokset näin etukäteen
Kirjoita kunnolla jos tänne kirjoitat. Mitäs tähänkin pitäisi sanoa? Ja miksi itse annat itsellesi ohjeita? Voisit koittaa niitä sen sijaan että laitat tänne. Foorumihan on sitä varten kun ei muuta apua enää ole. Mutta itse ehdottaisin ratkaisuksi näytönohjaimen ajureiden päivitystä. Ja huolellista sellaista.
sain vian korjattua joten päätin laittaa ohjeen tänne jos jollakin on sama ongelma. avaa c:\Program Files\Activision Value\Magic Wand\Cabela's trophy bucks\Data\Cfg\console.cfg tiedosto notepadilla ja korjaa nämä kohdat. addvar r_width int; r_width = 800 addvar r_height int; r_height = 600 addvar r_maxRefreshRate int; r_maxRefreshRate = näin addvar r_width int; r_width = 1024 addvar r_height int; r_height = 768 addvar r_maxRefreshRate int; r_maxRefreshRate =72 tai mikä sopii näytöllesi ja näytönohjaimellesi.. luulisin että vika on tuossa "r_maxRefreshrate =" ja kiitokset niille jotka auttoivat minua monessa muussa ongelmassa!
opetellaan sitten käyttämään muokkaa nappia eikä kirjoitella kolmea viestiä putkeen jos on jotain lisättävää