Moro vaan! Olen hankkimassa uutta puhelinta.... Valinta on rajattu nyt kahteen puhelimeen: Nokia C6 tai 5230 navigation. Kysynkin teiltä nyt että mikä noiden kahden suurin ero on joka helpottais mun valintaa? Mä näen vaan hinnassa ainoan suuren eron. Kameralla ei niin väliä mutta navikointi olis jees. Molemmista tuo löytyykin. Puhelimet on samannäköisiä koko vain hieman eri. Netissä surfailen aikas paljon puhelimella. Musiikkiakin kuuntelen paljon. Kaikki ladattava ylimääräinen on plussaa eli onko noissa alustoissa jotain eroa? En halua taas kerran puhelinta johon ei passaa mikään. Nyt käytössä siis Nokia 2730. En osaa tehdä eroa noiden kahden välille! Ratkaiseeko nyt vain hinta? Jos on kokemuksia tai tajuat puhelimista enemmän laita näkemystäsi minulle! Kiitos! Terkuin Tytti
Nokia C6 on täyskokoinen esiin liukuva näppäimistö, ja Nokia 5230 on pelkästään kosketusnäyttö. Tässä Nokia C6 ja Nokia 5230 keskeisiä eroja: Nokia C6: - Siisäistä muista 200 mt ( Myös muistikorttipaikka) - Tuki videopuheluille - Wlan ( Eli langaton verkkoyhteys) - Liukuva näppäimistö - Parempi kamera - kaksois led-salama - Nopea nettiyhteys 3G - Symbian s60 - Pienempi akunkesto ( Nokian sivun mukaan) Nokia 5230: - Sisäistä muistia 70 mt ( Myös muistikorttipaikka) - Ei tukea videopuheluille - Ei wlania - "Virtuaalinäppäimistö" kosketusnäytössä. - Huonompi kamera - Ei salamaa - Nopea nettiyhteys 3G. - Symbian s60 5 edition - Pidempi akunkesto ( Nokian sivun mukaan) Sinuna ostaisin ehdottomasti tuon C6. Nokian nettiselain ei ole oikein kovin hyvä, mutta sen tilalle saa ilmaisen Opera mobilen. Sen voi ladata kännykkään menemällä kännykällä tänne: m.opera.com/next Puhelimen ohjelmistokin kannattaa sitten päivittää heti ostamisen jälkeen Nokia Ovi suitella. Nokia 5230 ja C6 vertailun voit katsoa täältä: http://www.nokia.fi/tuotteet/puhelinvertailu Tämä vieti tuli nyt oikeaan keskustelualueeseen. Edellinen meni väärään....
tyttihoo: ei samaa aihetta useampaan alueeseen. Allekirjoituksestani löytyy säännöt jotka on varmaan hyvä lukaista jatkoa ajatellen.