C6-00 vai N97 mini

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi _Jesse_ 26.09.2011.

1. _Jesse_

_Jesse_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli uutta puhelinta ois tarkotus käyä ostamassa tässä lähipäivinä. Tähtäimeen otettu Nokian C6-00 ja N97 mini, eli kumpi nuista nyt olisi se "parempi" vaihtoehto ihan peruskäyttöön; tekstarit, puhelut, musiikin kuuntelu, netti tms. Makuasiahan tämä taitaa suurimmaksi osaksi olla.
    Olen kuullut että C6:ssa enemmän vikaa tai bugeja, liekkö puhelinkohtainen vai nokialaisten omia vikoja mutta keskusteluista olen lukenut että sitä on jouduttu käyttämään enemmän huollossa kuin Miniä.

2.  
  3. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Nokia N97 mini taitaa olla Nokian bugisin malli, joten missään nimessä ei kannata sitä ostaa.. Mieluummin Nokia C6-00,tosin siinäkin on vanha Symbian jota ei enää päivitetä kunnolla. Nokia C6-01 mallissa olisi Symbian 3 Anna päivityksellä ( Ja pian Belle).

4. ArttuH5N1

ArttuH5N1 Member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    18
    Mielestäni (omassa käytössä ollut) N97 Mini oli noista kahdesta vankemman oloinen. En ole päässyt molempien softia kauheasti räpläämään. Kyllähän tuo N97 Mini aika muinaiselta vaikuttaa, nyt kun olen Anna-puhelimeen vaihtanut. Mutta kyllä sen kanssa tuli toimeen ihan hyvin. Huollossa en Miniä koskaan käyttänyt.

5. jph88

jph88 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ite n97 miniä yli vuoden käyttäneenä en sitä sinuna ostaisi, tosin vielä vähemmän viitsisin investoida c6-00:aan. n97 mini on kuitenkin laatuvaikutelmaltaan ja mekaaniselta laadultaan täysin eri planeetalta kuin c6..

Sisuskalut taitaa olla suurinpiirtein samaa luokkaa kummassakin ja ainakin mini valittaa jatkuvasti että "muisti ei riitä" ja sovellukset kaatuilee tasaisin väliajoin..

Jos fyysiselle qwertylle on tarvetta niin osta e7 tai e6, molemmat vaikuttaa ihan fiksuilta mitä kokeillut olen. Ite laitoin tilaukseen ton uuden 701:n kun vaikuttaa sen verran hyvältä, hintakaan ei paha, gigantista 319e..

6. Creativezen

Creativezen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minä suosittelisin n97:tä kska siinä on jopa 32 giga muistia plus esimerkiksi 8 gt muistikiortti niin se on yhteensä noin 40 gigatavua ja siinä on myös parempi ja isompi qwerty näppäimistö ja minä en ainakkan suosittelisi nokia c6:ta.n97 on mulle siinäkin hyvä että esimerkiksi 32 gigatavua sisäistä muistia riitää mulle esimerkiksi 20 tunttin elokuvaa ja 50 tuntiin musiikia

Jaa tämä sivu