C&C3 ei käynnisty. ajureiden pitäisi olla kunnossa, on uusin directX ja tehojenkin pitäisi riittää. Jää vaan tähän kohtaan eikä jatka käynnistymistä: Toivon mukaan olen vain tyhmä ja vastaus on yksinkertainen. Peli on aito niin ettei siitäkään tarvitse valittaa.
pistäs ny eka koneen tiedot tohon. Laitteistovaatimukset: Windows XP, 2 Ghz:n suoritin, 512 Mt muistia, 6 Gt kiintolevytilaa, GeForce 4 tai ATI Radeon 8500. Windows Vista 32 Bit, 2,2 Ghz:n suoritin, 1 Gt muistia, 6 Gt kiintolevytilaa, Geforce 6100 tai ATI Radeon 9500 Testattu: Intel Pentium 4 3,4 GHz, 1 Gt muistia, ATI Radeon X1900 512 Mt Latoin nyt tohon millä sitä on testattu, jotta voisi verrata.
tehot riittää, sanoin jo. Kyllä nyt sen verran tiedän että tarkistan theojen riittävyyden ennen kuin peliä ostan. Windows XP, Athlon xp 2600+, 512 Mt ddr400, tilaa on, GeForce 6600gt Muisti on hiukan pullonkaulana mutta senkin pitäisi riittää.
Oletko varma ettei peli jumahda tuossa siihen kohtaan, kun palomuuri kysyy päästetäänkö peli nettiin? Ei meinaan lataudu yleensä pelit eteenpäin, jos ei blockaa tai salli palomuurista. Ajattelin vain, kun desctoppi näkyy taustalla, että näin voisi olla
en nyt ala kiistelee mut sanoit kyl että PITÄISI riittää. mut toi prossu näyttää aika *askalt Edit. Mulla ainakin kysy zone alarm sitä.
Anteeksi jos viestissäni oli hieman ilkeä sävy. Ei toimi vaikka otan palomuurin pois. Tuo on se alkulatausruutu joka siihen desktopin keskelle tulee ennen kuin pelit käynnisyy
windowsin palomuuri on aina pois päältä. turhaan siinä muistia viemässä. En usko ongelman olevan palomuurissa. Ei ole temppuillut juuri sillä tavalla.
mikä käyttis sulla on? tässä ois linkit uusiin ajureihin: (kun sanoit tuol et pitäs olla kuunnossa) http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html Siin on xp/2000 http://www.nvidia.com/object/winxp64_93.71.html siinä xp pro x64 edition
selevä. Oletko kokeillut asentaa peliä uudestaan. sitten voisit kokeilla hakea uusimmat päivitykset peliin, eli Patch 1.4
kokeiles käyttää C**ckia. hae 1.4 c**ck Ja oletko tarkastanut virukset ja kaikki muut pöpöt. etsi pöpöt vaikka ad-aware ohjelmalla.
cracki oli ensimmäinen asia jota kokeilin. ei pöpöjä. en myöskään oikein tiedä miten ne tätä aiheuttaisivat.
Tiettyihin ongelmiin se toimiikin. Tässä tuskin on kyse siitä. Ei toimi 1,4+crack yhdistelmäkään. Kiitos tähänastisesta avustuksesta kuitenkin.
tuli mieleen että mulla on semmone juttu ton kans et mulla menee samaan kohtaan ko sullla ja sit näkyy vähän aikaa työpöytä, mut sitte peli käynnistyyykin ihan normaalisti. (*a*attu versio) Edit. kuinka kauan olet kattellut sitä kohtaa siinä kauiten? eli oletko heti sulkenut sen jotenkin vai odottanut pidemmän aikaa?
itsellekin tuli mieleen yrittäisin painaa sieltä että "palauta" ja alt tabia ja muuta että se tulisi pois piilsota. ei ole tästä kiinni.
onko sulla daemon:lla avattu se jotenkin sinne omatietokone -> dvd asema. jos on niin ota pois se sieltä ja sit käynnistät pelin.