Eli kuinka saan laitettua asetukset niin, että voin antaa käyttäjien mennä muihinkin kuin home dir kansioon(directories kohdassa home dir on punasella)? Ohjelma toimii muuten virheettömästi. Olen laittanu directories kohtaan monta kansiota mutta, kun kaveri ottaa yhteyden niin sillä ei näy muutakuin "home dir" kansio.
Eikö kukaan todella osaa/jaksa neuvoa? Oon lukenu manuaalia mut ei siellä kerrottu tai sit mul ei tarpeeks hyvä englannin taito.
Laitoin joskus aikoja sitten tänne jonkun bulletproof-ohjeen; katso onko siitä hyötyä... laita hae viestejä juttuun bulletproof... no joo, tässä linkki: http://www.geocities.com/setupftp/bp.html
Ei tossa ohjessa minkä linkin pistit kerrottu muutaku perus käyttö. Ja kokeilin hakea viestejä mutta ei siellä ollu tästä asiasta puhetta Selvennän viel. Mulla on kovalevy jaettu kahteen osaan(c & d) ja haluan kummaltakin kovalevyn osalta laittaa jakoon kansioita esim. yhden kansion c-asemalta ja yhden d asemalta. Kun käyttäjä sitten ottaa yhteyden niin se ei nää kuin vaan sen toisen kansion(koska se on home dir, punasella). Eli miten saan Kummatkin kansiot jaettaviksi?? Oon kokeillu serv-u ohjelmalla kanssa mutta ei onnistu millään!
Kyseinen homma hoituu tekemällä home dirriin pikakuvake siihen toiseen kansioon. Sen jälkeen metsästät asetuksista linkkejä käsittelevän kohdan ja säädät sieltä kuntoon. En nyt muista miten homma meni tarkalleen, mutta hieman kokeilemalla onnistuu kyllä, itsekkin sain sen aikoinaan toimimaan.