en tiedä mikä mun ns.paremmassa koneesa on ku pelaan farcry:ta.kaikki menee hyvin siihen asti ku tulee eka helikopteri kehiin tai ajaa autoa.kuva pysähtyy jotain 10 sekunniksi mut ääni kuuluu,se kestää jotain minuutin verran.oli integroitu äänikortti mut vaihdoin sen lisäkorttiin.konehan on intel celeron 2,4ghz,radeon 9200 jossa 256 muistia,512m ddr333.ja toinen koneeni jossa peli pyöri miten voisi kuvitella on:1,5ghz pentium4,64megan geforce2,384 megaa pc800 rambusrimmiä.et tietääkö kukaan mikä vois olla tai auttaa?
tuo celeron prossu on ainakin yks susi... itse ottaisin noista kahesta koneesta ton intelin mallin (jota väittäisin nopeammaksi, vaikka lukemaerot ovatkin noin korkeat celeronille)..
mul pitäs olla uusimmat ajurit näyttiksesä,ja olen kokeillut myös päivittää peliä eli olen ottanut siihen patch:in 1.1.pitää vielä kokeilla yhdellä koneela joka on 1,6ghz duron.
Taitaa tulla näytön ohjaimen vaihto eteen ei taida tosta 9200 riittää potku ja kun peli muutenkin on tehty tukemaan nvidian kortteja
kyllä se toimii ihan yhtä hyvin atin korteillakin, mutta tuo 9200 on niin HIDAS. nuo nvidia-optimoinnit tarkoittavat vain sitä, että heijastuksia, anisotr. suodatusta yms. tehosteita heikennetään laadultaan nvidian korteilla, jolloin suorituskyky kasvaa. tästä oli tom's hardwaressa screenshotteja.
Joo. Mul on ihan sama näytön ohjain ja ihan sama vika ja kaikki on sanonu et osta uus näytönohjain. Suosittelen raedon 9800Pro:ta tai jos oot rahamiehiä osta raedon 9800XT
mä en kyl ite suositele mitää radeonei aina saa palauttaa kaupaa/maahan tuojalle kaikki kaveritki heittäny ne seinää ku ei oo toiminu ja ostanu gforcen oma valinta mut mul ei oo konees paljookaa potkuu amd athlon 2000+ ja gf4 eikä pelis ilmenny mitää ongelmia