On wlan modeemi johon pitäisi saada jokin ohjelma säätääm/näkemään yhteyksiä. Mukana ei tullut mitään ohjelmia. Tai tuli mutta ei tajua niistä mitää. Tän nimisiä levyjä: Air navigator for client adapters CD Contents: Setup wizard Client Card Drivers Product Manual Client Manager Utility Toinen levy: Air navigato for router & Access Point whr-g125 CD contents: Setup wizard Product manual Kumpi noista levyistä pitää syöttää pääkoneeseeen? Kummatkin? Lisätietoa kysymällä . edit. Tätä ei ole myöskään suojattu. Joten pääsee ihan millä koneel vain.
No en ehkä paras neuvvoja, mutta kuiteskin yritetään jeesiä!! Itse asensin tuossa joulun jälkeen buffalon. Seuraavasti: Kone luonnollisesti sammuksiin, well poksista lähtevä ethernet kaapeli irti tietsikasta ja liitä se buffaloon "pääporttiin". Buffalosta laitat sitten uuden (mulla 4 paikaa)kaapelin takas siihen tietsikasta otetun tilalle.. Pelit auki ja laita se wireless-g kiinni siihen 2 koneseen. Jonka jälkeen asennat air navigator punanen levyn päältä (xp ja vista) Sitten kun olet asentanut buffalon boksissa antennin puolella edessä sellanen nappula, josta pitää painaa että se löytää "kaverin". Ilmoittaa kyllä ,kun löytyy.. Sitten, kun löytyy sammutta vielä kone, jonka jälkeen pääset surffailee!! No vaikeesti selostettu, mutta toivottavsti hieman apua!! ;D
No niin ehkäpä pitäis sumuiset silmät avata ja katsoo ensin pvm. koska kysymys esitetty, no uuttavuotta muillekkin!! ;D
Joo, sain sen tehtyä jo kylläkin, mutta kiitos vielä . Sain suojattuakin tämän romun pienen säätämisen jälkeen. Joo, onhan tähän menny vähän aikaa ku joku "tajus" vastata.
Löysin ohjeen netistä. Ei ollut tälle mallille tarkoitettu, mutta siitä sai hyvin irti kyllä. Salasanaa ja sen sellaista. Sain itse ainakin tuon langattoman sillä suojattua. Löytyy kyllä googlettamalla. Tottakai varmimmin tulee kun kysyya asiantuntialta, mutta minulle eivät ainakaan suotaneet vastata? Täällä afterdawn:ssa. Mulla sytty oranssi valo tuohon "secure" kohtaan kun sain suojattua tän. edit. Esimerkiksi tässä on linkki. http://keskustelu.suomi24.fi/show.f...ce=4500000000000526&posting=22000000015890711 En mene takuuseen mistään sitten, itse tein tän ohjeen mukaan...