btf2 ongelmat!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi vekkuli87 29.01.2008.

1. vekkuli87

vekkuli87 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo elikkäs moro taas kaikille.
    olen pelaillut btf2 jonkin aikaa ja nyt statsit meni nollille.mistä toi johtuu ja voiko niit vanhoja saada enää takasi?

2.  
  3. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletkos roikuskellut knife/pistols only tai jollain hakeroiduilla servereillä? jos näin, niin statsit on pyyhitty EAn toimesta eikä niitä saa enään takaisin. mikäli pääset vielä rankatuille servuille, niin pelaaminen on ainoa konsti ja suosittelen välttämään noita servuja ja häkkien yms. ziittien käyttöä vastaisuudessa. Käsittääkseni EA on ilmoittanut sinulle asiasta siihen meiliosoitteeseen, jota käytit rekisteröidäksesi pelaajanimesi. Jos et pääse rankatuille servuille enään, niin olet saanut cd avain bännit ja joudut ostamaan uuden pelin tai tilaamaan uuden cd avaimen EA:lta. Vaikein tapaus on sitten hardisbänni, jonka seurauksena et voi enää nykyisellä koneellasi pelaamaan BF2:ta ollenkaan.

Jos taas et ole syyllistynyt moiseen epäurheilijamaiseen käytökseen, niin ota yhteyttä EA:iin ja pyydä selvitystä ja asian korjausta. Onhan myös mahdollista, että statsiserveri on jostain syystä alhaalla tai ei toimi oikein. Tuohon auttaa vain odottaminen ja (ehkä) virhetiketin tekeminen EA:lle. Huijaus tai ROE sääntöjen rikkomistapauksessa on turha ottaa EA:iin yhteyttä.

Viimeksi muokattu: 29.01.2008
  4. vekkuli87

vekkuli87 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo ei ole tapana pelata koodeilla ja muutenkin pelaan asiallisesti pelejä mitä pelaan.en turhaan valita jne jne.rankattuja servuja olen vain pelannutkin.68 ranked server missä olen yleensä pelaamassa.se näytti et noi statsit olisi tullut takasi äskön mutta katotaanpa oliskohan ne sinne eksynyt.

5. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lueskelin juuri tuolta EA Forumilta asiasta. Ilmeisesti olit käynyt tarkistamassa statsisi juuri serverin huollon aikana (maanantaisin/keskiviikkoisin 10:00 - 13:00 Suomen aikaan).

6. vekkuli87

vekkuli87 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    niin olen katsonut mutta teen sen pelin kautta sieltä bfhg kohan se nyt oli ni sieltä.vaikuttaako se sielläkin?

7. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä vain. Se pelin BFHQ on yhteydessä ko. servuun. Muitakin paikkoja on, mistä voit tarkistaa omat statsisi, mutta nekin päivittävät tietonsa tietyin väliajoin juuri tuolta pääservulta.

Yksi suosittu paikka on BF2S. Laitat vaan siihen lokeroon joko PID tai nikkisi (ilman prefiksiä) ja sieltä löytyy dataa paljon paremmin jäsenneltynä kuin pelin kautta.

EDIT:
    Oletko muuten tämä heppu?

Viimeksi muokattu: 31.01.2008
  8. vekkuli87

vekkuli87 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    juu kyllä olen:)miksi niin?
    mistäs hoksasit nikkini?:)

9. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No ajattelin kokeilla josko pelinikkisi olisi sama kuin täällä käyttämäsi ja ovatko pisteesi todellakin menneet nollille. Kuten tuolta huomasit niin eivät olleet. Mutta näyttäisi siltä että sinulla on yksi ylennys siellä odottamassa.

Saatko/oletko saanut mitään ylennysilmoitusta kun olet pelaamassa online? Joko pelin BFHQ pelittää?

EDIT: Noin tasapuolisuuden vuoksi, minun statsini löytyvät OfficeRat nikin alta.

Viimeksi muokattu: 31.01.2008
  10. vekkuli87

vekkuli87 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    juu kyl olen saanut ylennyksen ja toimii se bfhq ihan oikeen nytten:)
    niin justiinsa katoin just noi sun tatsit.milä servulla pelaat yleensä?
    itte pelaan sillä 68ers servulla melkeinpä aina kun olen pelailemassa jos en sitten reissussa ole.
    millon alotit pelin pelailun?
    itte alotin joskus joulun jälkeen ja pidin sit taukoa välillä jonku pari viikkoa mutta sittemmin taas pelaillu kiitettävää tahtia per päivä:)

11. Haywire

Haywire Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yleensä roikun noilla Gotlandin servuilla. Populaa mukavasti ja reilut adminit. Kaippa minua voisi kutsua vanhaksi parraksi (monessakin mielessä), koska aloitin BF2:n pelaamisen milteinpä heti sen ilmestyttyä. Pelaamisen tahti on ollut vaihteleva. Monet kamut, jotka aloittelivat samaan aikaan ovat jo kenraaleja. Nyttenkään ole viikkoon juuri ehtinyt pelaamaan.

Aika hyvin kun olet kerännyt kuukaudessa reilut 5000 pojoa.

EDIT: Niin ja pelailen lähinnä perus BF2:ta. SF on kyllä hankittu ja boosterit, mutta en oikein koskaan innostunut tuosta SF:stä.

Viimeksi muokattu: 01.02.2008
  12. vekkuli87

vekkuli87 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ai sekö on hyvin jos reilu 5000pojoa saa.:)
    vais niin no vois joskus käydä katteleen jollain gotlandin servulla et näkyykö sua missään.
    joo ja on mul vähä lyhyempi aika vissiin tullu pelattua.:)
    mut tosi hyvä pelihän toi on ku tuntuu kun kerran aina aloittaa niin ei oikeen meinaa millään malttaa lopettaa:)

Jaa tämä sivu