Heipä hei, latasin kungfu pandan ja meinasin katsella sitä bsplayerillä koska siinä on helppo pelata tekstityksien kanssa. Eipä äänet kuulukaan. media player ja winamp toistaa äänet loistavasti, mulla on bsplayerin kaverina ffdshow ja ac3 kodekit. Normaalisti kun alan katsella jotain elokuvaa bs:llä, aukeaa ffdshow video decoderin lisäksi myös audio decoderin kuvake kellon viereen vaan tässäpä ei aukea. Poistin ac3:sen ja asensin uudelleen, ei auttanut. Täältä haulla löytämäni ratkaisut ei auttaneet kuitenkaan mua. Googlesta en löytänyt yhtään sen enempää tietoa. Missähän voisi olla vika, vaikuttaisi kuin bsplayer ei osaisi avata ääniraitaa lainkaan, vai eikö sitä ffdshow sitte osaa? Olen klikkaillut ei asetus vaihtoehtoja muttei mikään tuo ääniä elokuvaan. Onko jollain muulla samoja ongelmia vistassa? Tähän mennessä bsplayer on toistanut kiltisti kaikki äänet, nyt vaan ei enään.
Asenna VLC-playeri niin ei tarvitse pelleillä kodekkien kanssa. Tekstitykset kannattaa nimetä saman-nimiseks kuin leffan, niin soittimet tajuaa lisätä tekstityksen automaattisesti.
Yksi toinen, ehkä vähän kevyemmin pyörivä toisto-ohjelma on GOM Player joka sisältää myös omat kodekit. Ilmoittaa myös jos jokin kodekki puuttuu ja osaa sen myös ladata tarvittaessa.
Koita rassata äänisäätöjä ja jos ei toimi, käytä muutä soitinta. Tuo on saman tyyppinen kuin bs player. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/viplay.cfm
En tiedä mitä tapahtu mutta nyt toimii mainiosti taas Bsplayer. Poistin sen ja asensin uudestaan, aluksi se ei auttanu mutta liekkö sitten boottaaminen olis vaikuttanu johonkin. No nyt kuitenkin toimii ja kiitos kovasti kaikille. Kiitos myös uudesta soittimesta joka tosiaankin on melkein kun bsplayer.