1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

bspalyer

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi kobe 08.01.2003.

  1. kobe

    kobe Guest

    mikä on ku koitan saada toimimaan leffan bsplayerissä niin se ilmoittaa et unknow file format (xvid)muut on toiminu hyvin..osaisko joku auttaa???ai mikä täytyy asentaa???kaverillani kyllä toimi samalla ohjelmalla...
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.01.2003
  2.  
  3. DasViper

    DasViper Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2002
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyseessä taitaa olla selvästi XviD leffa?
    Asenna se jos ei ole.
     
  4. mellon^

    mellon^ Guest

    Mulla on ihan sama ongelma ku latasin ttt leffan....cd 1 toimii mut cd2 ei? sanoo mullekkin unknow file format xvid. Oon kokeillu monii eri codekkeja mut aina sama juttu.poltin ton leffan ja annoin kaverille nii sillä kyllä toimii hyvin? molemmat käyttää bsplayerin samaa versioo ja oon kokeillu samaa codekkiakin! Ei käsitä :(
     
  5. mellon^

    mellon^ Guest

    mikä codekki muuten ois paras bsplayerin kanssa ku ei toi ffshow pelaa sen kanssa yhteen ja nimosta on vähän risitriitasia kommentteja?
     
  6. takku32

    takku32 Guest


    <Mulla on ihan sama ongelma ku latasin ttt <leffan....cd 1 toimii mut cd2 ei? sanoo <mullekkin unknow file format xvid. Oon kokeillu <monii eri codekkeja mut aina sama juttu.poltin <ton leffan ja annoin kaverille nii sillä kyllä <toimii hyvin? molemmat käyttää bsplayerin samaa <versioo ja oon kokeillu samaa codekkiakin! Ei <käsitä :(



    Hmm siis ttt xvid muodossa mistäs hait?

    Ja tietenkin 2 cd voi olla eri muodossa..
    itse en ole nähnyt muita kun vcd svcd muotoja ja sitten tietenkin tmd ja qm versiot ja onhan se huono laatunen uW versio...

     

Jaa tämä sivu