BS Player, Paras?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Dol_Cheep 11.07.2007.

1. Dol_Cheep

Dol_Cheep Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis onko BS Player:issä nämä kaikkien ohjelmien plussat?

- Winamp
    - Windows Media Player
    - VLC Media Player

- Ainakin tuossa on tuo .avi toisto joten sen pitäisi käydä VLC:stä

- Winampissa ei ole kunnollista videon toistoa mutta voittaako BS sen? Entäs onko Winamp:issa parempi muusiikin toisto?

- Windowsin Playerissä on hyvä kuvan laatu esim. HyperCam:illä kuvatuissa videoissa, mutta onko BS Playerissä parempi?

Aikoisin ladata BS Playerin itse, mutta haluaisin tietää mitä muita ohjelmia en sen jälkeen enää tarvitsisi. Minulla on nuo kaikki kolme mainitsemaani ohjelmaa itse käytän ohjelmia seuraavaan:

- Winamp, musiikin kuunteluun

- Windows Player, HyperCam:illä kuvattuihin filmeihini

- VLC, pikkusisko katsoo välillä sillä Giga Densetsu Weed:iä

2.  
  3. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Bsplayer on videosoittimena ihan hyvä, mutta ei siitä oikein jukeboksiksi ole, että kyllä tuo Winamp musiikin soittoon on ihan Ok.

4. Ayaya

Ayaya Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse vaihdoin BSplayerin VLC:en, koska BSP ei toistanut kaikkia videoita ilman kaikenlaisten kodekkien yms lataamista/asentamista, eikä välttämättä siltikään pyörittänyt kunnolla. Ainut syy minkä takia BSP oli parempi, on tekstitysten kanssa, mutta tähänkin olen jo tottunut VLC kanssa

Itse musiikkiohjelmasta... Käytin itsekin joskus winampia. Jossain vaiheessa tunsin sen riittämättömäksi ja kokeilin foobaria, tämä oli iha ok soitin, mutta ei vielä ihan ollut ehkä se ohjelma. Sitten kokeilin itunesia ja siinä olen pysynyt.

5. Cosmo78

Cosmo78 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuvan laadun ratkaisee koodekki, ei toisto ohjelma.

VLC käyttää tosiaan omia "sisään rakennettuja" koodekkeja ja tukee myös monia harvinaisempia video- ja äänitiedostoja, joten VLC on ainakin itselläni aika korvaamaton.

On hyvä muistaa myös että BSplayer 1.37 ja uudemmat sisältävät ikävän Adwaren, Itselläni virustorjuntaohjelma (NOD32) hälyttää heti jos yrittää BSplayerin asennustakin.

Ehkä parempi vaihto ehto Winampin ja Windows Media Playerin korvaajaksi olisi Media Player Classic

6. Tero83

Tero83 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varteenotettava vaihtoehto Bsplayerille on ehdottomasti GOM Player. Sisältää itsessään tarvittavat kodekit ja mm. gom toisto onnistuu. Tekstitykset ovat ainakin minun mieleeni tässä soittimessa. Lisäksi kooltaan pieni ~4,5Mb. Verrattavissa KM playeriin.

http://www.gomplayer.com/main.html

Ehkä liian karkki joidenkin mielestä.

7. Dol_Cheep

Dol_Cheep Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noh, kiitos kaikista vastauksista ja itse päädyin tuohon Media Player Classic:iin

Mutta miten saan tuon Windows Media Playerin poistettua lopullisesti koneelta?

Viimeksi muokattu: 12.07.2007
  8. juggeli

juggeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Omaa suosikkia eli ZoomPlayeriä ei ole vielä mainittu ollenkaan. Hyvänä kakkosena tulee sitten erittäin kevyt Media Player Classic. BullShit Playeriä en ole koskaan juuri käyttänyt ja en tule kyllä koskaan käyttämäänkään koska sisältää troijalaisen, ja vaikka vanha versio ei troijalaisia sisälläkkään niin silti on hyvä pysyä siitä erossa.

Linuxin ja OS X:n puolella taasen Mplayer ja VLC ovat melkein ainoat varteenotettavat playerit. Quicktimeakin tulee OS X:n puolella käytettyä Perianilla varustettuna.

9. greenie

greenie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Annetaan toinen ääni Zoom Playerille. Videotoistoon aivan ylivoimainen! Monipuoliset säätömahdollisuudet, vakaa, toimii kun junan vessa. Asennuspaketissa mukana wizard, jolla tarvittavat, puuttuvat codecit sun muut latautuu messiin kätevästi. Uudessa standard (ilmainen) 5 versiossa on vielä vakioskini vaihtunu oikeen hyvän näköiseen mustaan. Lataa se tästä!

10. Mnova

Mnova Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse katselen usein koneella leffoja niin, että se on kytketty televisioon. TV:n ruudulle Media Player antaa paremman kuvan. En tiedä mistä se johtuu, mutta ainakin mulla on näin.

11. 87astro

87astro Guest

Olen itsekkin huomannut että BsPlayer ei enää toista kaikkia. Oisko kellään tietoa vastaavasta musiikkivideoiden toistoon sopivasta soittimesta? Aika ehdoton ois taajuuskorjain ja kelaukset yhdellä napilla.

12. opaaliola

opaaliola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No etkö lukenut tämän ketjun viestejä? Jokainen on kehunut ohjelmaa joka on mielestään paras tai jota käyttää.. Lue nuo viestit, kokeile eri ohjelmia ja tee päätös sen perusteella mikä tuntuu parhaalta. Itse käytin pari vuotta BSP:tä mutta sai jäädä kun alko hermot menemään ja nyt kun vielä niissä uusimmissa versioissa tulee joku vit*n WhenUSave-paska niin olen käyttänyt MPC:tä eli Media Player Classic:ia ja on ihan ok-ohjelma silloin kun tulee tarvetta videoiden katseluun (itselläni tosi harvoin)..

13. LolzZz

LolzZz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Bsplayer on paras, mutta eihän se video toistu ilman kunnon KOODEKKIA.
    Lataa Ffdshow-koodekki Tästä tottakai!

EDIT: Bsplayer tukee myös 16:9 kuvasuhdetta, mitä winamp taas... no kyllä sekin, mutta Bsplayer on parempi. (koska winampissa joutuu menemään asetukseen jotta kuvan saisi 16:9 tilaan, bsplayerissa ei tartte kun painat shift + 2 yhtäaikaa). Winamp on kyllä paras musiikkitoistaja eli voit ladata bsplayerin katsot sillä elokuvia/videoita ja kuuntelet winampilla musaa (niin mä ainakin teen) ja bsplayer tukee tekstitystä.(Media player ei).

Viimeksi muokattu: 27.08.2007
  14. juuSOS

juuSOS Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Media player TUKEE tekstiyksiä pitää vaan olla täysin sama nimi kuin elokuvalla ja sitten .sub muoto perässä tulee tämän näköinen:

Lolled.[AXXO]high.quality.sub jos elokuvan nimi on
    Lolled.[AXXO]high.quality(.avi)

Media Player ei tue Drag % Droppia kuten BS!!

Tuo sub pääte toimii .srt muotoisillakin teksteillä.

Lataa vielä K-Liten mega kokdekkipackki, koska on parhaat.

15. Ekaros

Ekaros Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse luovuin BS Playeristä jonkin seikan takia mainokset tai *ware.
    Nykyään käytän videoiten katseluun The KMPlayer:iä joka tukeenee lähes kaikki mediaformaatteja ja tekstityksiä muutenkin säädöt ovat valtavat.

16. Sakke88

Sakke88 Active member

Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    bpslayer tai media player classic + coreavc + ffdshow + haali media splitter + ac3filter.

-toistaa kaikki yleisimmät mediatiedostot ja käyttää kaikista vähiten koneen tehoja.

-Ongelmatilanteissa ratkaisu löytyy helposti ja nopeasti, koska kyse ei ole all-in-one paketista, vaan kaikki tärketä osat on jaettu selkeästi omikseen.

-Päivittäminen tapahtuu helposti ja ongelmilta vältytään kun ei pidä kaikkia kerralla päivittää.

-Ongelmia on selkeästi vähemmän kun käytössä ei ole codekki paketteja, jotka sisältävät aivan kaiken, jolloin yhteensopivuus/päällekkäisyys ongelmilta ei voi välttyä.

Jos sitten joku tiedosto ei jostain syystä toistu, eikä aikaa/halua ole selvittää mistä vika johtuu, niin silloin suosittelen vlc-playeriä.

17. J-lalli

J-lalli Active member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    68
    ffdshow+ac3 kodekit, winamp ja media player classics, siinähän ne tarvittavat.

Viimeksi muokattu: 12.01.2008
  18. opaaliola

opaaliola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu eli vähän updatee 5 kuukauden jälkeen. Nykyään käytössä GOM Player ja ihan näppärä kun toistaa varmaan kaikkia videomuotoja ja jos tulee tarvetta kodeekille, ehdottaa itse suoraan sivua josta tarvittavan kodeekin saa haettua. Ihan näppärä softa, voisin suositella =)

19. greenie

greenie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    GOM player on kyllä näppärä. Aiemmin tuli zoom playeria käytettyä (loistava sekin), mutta itelläni GOM:in sisäänrakennettu AC3 filtteri ja käyttäjän määritelemät pikanäppäimet (kakea varten) pistivät kokeilemaan ja nykyisin tuo tulee asennettua lähes koneeseen kun koneeseen.

Sisäänrakennettu AC3 on näppärä, kun ei joka kerta tarvitse mennä ffdshown filtereistä mennä sitä päälle täppäämään, jos videotiedosto sisältää DD ääniraidan. Nyt ohjelma pistää streamin vahvarille automaattisesti, mikäli sellainen tiedostosta löytyy.

Vaikka GOM osaa purkaa aika kivasti eri formaatissa olevat videopätkät, sen kylkeen kannattaa vielä laittaa ffdshow. Ilmankin oon pärjänny monen koneen kanssa, mutta sen jälkeen tuki formaateille on aika lailla kerralla kuosissa.

20. Calicebry

Calicebry Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Musiikin soittamiseen tarvitsee ladata Spider Player. Se soittaa pelkkiä musiikkitiedostoja. On lisäksi suomenkielinenkin.

Jaa tämä sivu