bs player(kuva ei näy)

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi mazza13 21.10.2007.

1. mazza13

mazza13 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kun yritän avata elokuvatiedoston niin kuvaa ei näy mutta äänet kyllä kuuluvat. kyseinen elokuvatiedosto toimii kyllä muilla toisto ohjelmilla kuten windows media playerilla.

2.  
  3. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Auttaako ffdshow nimisen dekooderin asentaminen?

4. mazza13

mazza13 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ei auttanut:/

5. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Auttaisiko BSPlayerin korvaaminen Media Player Classic nimisellä soittimella?

6. mazza13

mazza13 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no sain jo bs playerin toimimaan. piti laittaa vain yksi rasti ruutuun... saataa olla että kuva ei näkynyt koska olen windows vistan omistaja, tai en tiedä.. mutta toimii kuitenkin =)

7. saqaali

saqaali Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    niin minkä rasti laitoit ja mihin ruutuun?itselläni vista ja sama ongelma...ei ole ffdshowit auttanu.

8. khandaras

khandaras Regular member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Bsplayer toimimaan vistassa: Lataa codecit (ffdshow, ac3filter). Sitten menet bsplayerin asetuksiin (valinnat --> asetukset). Sieltä etsit video-kohdan vasemmasta reunasta, ja aukeavan sivun yläreunasta haet videon renderöinti. Muutat renderöinti tilan sis. renderöinti directdraw-tasolle, ja voila! Bsplayer näyttää kuvan vistassa.

9. saqaali

saqaali Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin nyt näkyy.Kiitoksia paljon!

10. pipurassi

pipurassi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitokset tiedosta.

nyt pääsee taas elokuvan pariin

11. juuba1

juuba1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitoksia.auttoi minuakin ja sain kuvan näkyyn;)

12. minni83

minni83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on sama ongelma! Oon hakenu tarvittavat kodekit gspotilla, eli niiden pitäis olla ok. Oon myös laittanu bs playeristä video renderingin direct draw surfacelle. En tiedä enää missä vois olla vika, jeesikää joku jos tiedätte!! Mullakin on vista.

13. minni83

minni83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ffd- showta en saa asennettua ku tulee virusturva vastaan:S

14. OneMember

OneMember Active member

Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    VLC media player toistaa miltei mitä vaan.

Ja mitä virustutka sanoo ffdshow:n asennuksen aikana? Latasithan sen näiltä sivuilta?

15. minni83

minni83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No pitää vielä kokeilla tota VLCtä. Joo, yritin ladata näiltä sivuilta ja siinä myös lukee Huom! Tietyt virusskannerit väittävät FFDSHOW:n sisältävän troijalaisen. Omien testiemme mukaan siinä ei sellaista ole. Kyseessä on siis skannereiden virhetulkinta, ns. False Positive. Eli näin kävi mulle:S. Mut eikö gspotilla kuitenki pitäis löytyy ne tarvittavat kodekit, eli mun ei periaattees tarvis ladata niitten lisäks mitään?

16. OneMember

OneMember Active member

Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    GSpot ei sisällä mitään koodekkeja, se vain katsoo mitä sinulla on jo asennettuna ja vertaa niitä valittuun videotiedostoon.

Tuolla ffdshow + ac3Filer yhdistelmä kattaa yleisimmät koodekit.
    Voithan ladata tuon ffdshown, vetää nettipiuhan irti ja ottaa sen virusohjelman väliaikaisesti pois päältä (tai antaa tuolle .exe tiedostolle tarvittavat luvat virustorjuntasi asetuksista) ja asentaa sen ilman ongelmia.
    Asennuksen jälkeen laitat virus/palomuuri ohjelman jälleen päälle ja nettipiuhan kiinni ja se oli siinä.

17. peeke

peeke Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Olen saanut tuon bsplayerin toimimaan hyvin myös vistassa, mutta ongelmia on .MKV päätteisten videoiden tekstien kanssa.

Bsplayer näyttää kyllä tekstit, mutta välillä tekstityksen rivin alusta tai lopusta katoaa kirjaimia, mutta seuraavan lauseen näyttää taas oikein. Onko kellään muulla tullut kyseistä ongelmaa, ja tosiaan tekee vain noiden mkv videoiden kanssa .

Kodekkeina mulla on cccp, coreavc(haali tulee siinä) sekä äänille ac3 filter.

Xp:llä mulla on sama codec paketti ja siinä tekstit eivät katoile.

edit. bsplayerin versio 2.21.950

Viimeksi muokattu: 01.02.2008
  18. minni83

minni83 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuli mielee tota edellistä viestii lukiessa. Mulla kaatuu bs player useimmiten ja melkee heti jos lataan leffaan subit. Mistähän moinen mahtais johtua? Latailenko jotenki vääränlaisia subeja? En oo vielä hakenu ffdshowta, pitää maanantaina yrittää kun saa opiskelut alta pois:S Todennäkösesti mokaan jotain, niin kyselen sit taas täältä:D Viikonloppuja kaikille!

Jaa tämä sivu