Bravia KDL-V5800 ei Satelliti signalia

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi ajra79 12.04.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ajra79

    ajra79 Member

    Liittynyt:
    12.04.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi (heti huomasin että viesti ei ole ihan oikeassa paikkassa, joku voi ehkä siirtä)

    Ostin tollasen telkkarin kun siinä on tripla viritin ja sillä voi vastanotta ilmaisia taivaskanavia..

    Olen tappelu lautasen kanssa yle viikon ja signaali palkit tv ruudussa ei liiku mihinkään. TV manuska on surkea ja rehellisesti sanottuna, en oikein tiedä mikä on se oikea proseduuri kun aavan ton "SATELLITE AUTO TUNING" Telkarissa. Vaikka olen guglanut ja perehtynyt tähään DVB-S/S2 hommaan, en saa edes heikko signaali kuva ruutuun.

    Asun pääkaupunki seudulla ja naapurustossa löytyy 3 lautasta. Olen yrittänyt suunnata oma lautanen samalla tavalla (Etelään päin) mutta ilman tulosta.

    Oma lautanen mitat 80x75. Universal LNB ja Satelite finder instrumentti. Yritän vastanotta ASTRA 19.2E joka on periattessä helppo vaihtoehto. Kumma kun toi sat finderin mukan jotain kyllä taivasta tulee, mutta telkku ei reagoi mihinkaan. Jännitte kyllä tule telkarista ja kun ten "full scan" se 22Khz valo syttyy valilla.


    Kirjoitettu Suomen kieli ei oikein kulkee, mutta eiköhän viesti meni perille? :)

    Mitä mieltä?
     
    Viimeksi muokattu: 13.04.2010
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu