Olen lukenut oppaita ja toiminut niiden mukaan. kaikki näyttäisi menevän hyvin, mutta sekä tietokone että dvd-soitin väittää kaiken jälkeen levyn olevan tyhjä ? Ensin olen käyttänyt demuxaukseen ohjelmaa ProjectX sitten authorointiin ohjelmaa DivxToDVD, joka viimeksi ilmoittaa ilman virhesanomia että "operaatio valmis" ja kaiken pitäisi siis olla kunnossa. Levyn ovat olleet joko Fujifilmin tai TDK:n DVD+R ja DVD-R -levyjä. levyasema on kunnossa, kokeilin sitä vielä varmuuden vuoksi ja katselin sillä samantyyppisiä levyjä. sekä poltin sillä jonkun kokeilulevyn. Olen noihin telkkujaksoihin ja elokuviinkin yrittänyt jotain toista ohjelmaa ja olen jo ihan sekaisin mitä minun pitäisi nyt tehdä. olen kuluttanut tämän parissa jo neljä perättäistä päivää, että olisi kauhean kiva jos joku voisi auttaa.
Oma toimintoketju, toiminut jo "vuosia" omassa käytössä XP-koneella, tosin en muista olenko testannut SP3:n asennuksen jälkeen... http://www.tietokone.fi/keskustelu/multimedia/11926/68595 T: Vesku