Eli latasin mun läppärille PARTITION MAGIC nimisen ohjelman ja asennuksen jälkeen mylly sammu yht äkkiä ja uudelleen käynnistäessä tulee virheilmoitus "BOOTMGR is missing, press ctrl+alt+del to restart" ja oon koittanu tota näppäinyhdistelmää, mutta sitte tulee taas uudestaan sama ilmotus. Ainoo mihin pääsen, nii on boot setuppii (f12 ja f2). Voiko olla, että on formatoinnu kovalevyn C ja D osiot? Nyt olis kiire saada apuja, kun kaikki koulujutut on koneen sisällä jumissa. Ja käyttöjärjestelmänä tomii Windos Vista Home premium.
Asennuksen jälkeen? Ei ohjelman asennus pitäis kovoa sekoittaa tolleen. Sanoppa mitä sä sillä Partition Magicillä sille kovolle teit sen asennuksen jälkeen?
No elikkä jotain siinä säätelin ja ajattelin tyhmänä, että saan sen C aseman "yhtenäiseksi" ettei olisi C ja D asemaa. No sit klikkasin vissiinkin jotain "Pqboot, vai Pqsetuppia" ja kone yht äkkiä sammu ja ei enää sit mene windowsii. Et aika kinkkinen tilanne :/
Voisit antaa Vista Recoveryn yrittää korjata boottia. Boottaa Vistan asennuslevyltä tai itse tehdyltä palautuslevyltä (WinRE). Voit myös lainata asennuslevyä mistä tahansa Vistasta. Startup Repair voisi korjata. Voit myös tehdä itse korjauslevyn, jos Vistan asennuslevyä ei ole (ei tullut koneen mukana). Recovery-levyn (WinRE) lataus myös: pcworld.com latauslinkki