Siis tuo Bon Jovi - You give love a bad name on ihan huippu! Klassikko! Mitä mieltä olette kappaleesta?
siirretty paremmalle alueelle. (toi Palautetta bändeille on MP3Lizard.com / Artistit ja bändit-alueella, ja ja.. taitaa olla kyse siis vain mp3lizardin jutuista ;D)
En ole myöskään fani, mutta mielestäni [bold]teki[/bold] hyvää musiikkia, tuoreempi tuotanto on vähän kuin vanhan kertaamista, mutta "Runaway" ja "You give love a bad name" ovat aivan klassikkoja!
Muistelenpa noilta ajoilta, kun itse tuli tehtyä dj hommia, että Bonnie Tylerin If You Were A Woman (And I Was A Man) ilmestyi aiemmin ja tuo Bon Jovin biisi kuulosti kovasti sen plagiaatilta.
Bon Jovin biisit kuullostavat kaikki periaatteessa samanlaisilta, mutta kyllä "You give love a bad" biisi ihan OK on..
Hohhoijaa. Luulin että oltiin tästä kasariällötyksestä jo päästy, mutta ei. Täysin tyylitöntä soopaa, mutta sopii hyvin massojen mukana liikkuville kastemadoille.
Massojen mukana liikkuville? Musta on siistii jos tykkää [bold]Bon Jovi[/bold]sta vieläkin Ite oon 16 ja kuunnellu bändii about 8 vuotta ja viel iskee ku leka! Siis ei uusi tuotanto vaan ihan ekat niiku just toi [bold]Runaway[/bold]. Uusiikin biisejä toisaalta on myös hyviäkin esim [bold]Misunderstood[/bold].
Kyllähän sitä kaikkiin kyllästyy jossakin vaiheessa...(Paitsi Elvikseen).Itse olin just bändin huippuaikoina teini...Nyt jo vähän vanhempi.Mutta,kyllähän sitä saattaa joskus sopivassa olotilassa päräyttää jovinkin soimaan.Ja,Runaway on hyvä biisi edelleen...Laittaa vielä jalan vipattaan.