1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

[bold]leffa dvd:lle[/bold]

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi hennri 13.12.2004.

  1. hennri

    hennri Member

    Liittynyt:
    13.12.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minun englannin kielen ja tietokoneen käyttö taito ei ole mitenkään erinomaista joten jos joku voisi auttaa olisin erittäin iloinen. Leffat latasin .avi tiedostoina, mutta kun tarkastelen niitä koneella niin ne ovat videoleikkeinä. Miten minä saan nämä leffat nyt poltettua dvd:lle? Nerolla tämä työ näytti mahdottomalta joten millä ohjelmilla saan nämä ensin dvd-muotoon? ja sitten dvd-r tai rw levylle. Jos joku voisi neuvoa kohta kohdalta tai antaa jonkun nettisivun missä lukee nämä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi suomeksi niin olisin iloinen
     
  2.  
  3. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. Hotdog87

    Hotdog87 Member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    86
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hmm... Viestistäsi ei selvinnyt halusitko liittää noihin aveihin kiinteät tekstit, vai ihan pelkän DVD:n ajattelit siirtää?
    Kiinteillä teksteillä tämä osoittautui erittäin vaikeaksi ja itse onnistuin vasta lukuisien ohjelmien ja testuksien jälkeen :). Mutta jos et noihin tekstejä halua, niin pitäisi varmaankin onnistua helposti ja vaivattomasti nerolla - tekemällä DVD-videon!
     
  5. hennri

    hennri Member

    Liittynyt:
    13.12.2004
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on nero express 6 ja kun teen own dvd-video niin tulee joku juttu mihi island juttu mis o pieni kuva siitä tulevasta leffasta niin onko tämä sitten se alkuvalikko ja leffa o eriksee? Ja jos haluat neuvoa miten saat tekstin millä ohjelmilla niin apu o tarpeen
     
  6. Hotdog87

    Hotdog87 Member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    86
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jaa-a! Tuo Island juttu on muistaakseni juuri niitä Neron oletus alkuvalikkoja. Niinkuin jo ennemmin sanoin on tuo tekstitys homma jo vähän monimutkaisempi, aikaa syövä projketi, joten sitä en suosittele ainakaan aloittelijalle, ellei löydy rautaiset hermot ja paljon aikaa!
    Täältä löydät englanninkieliset ohjeet ja tarvittavat ohjelmat: http://www.afterdawn.com/guides/archive/convert_avi_to_dvd.cfm
    Ja jos videot ovat XVid-pakattuja, niin hanki myös XVid-kodekki: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/xvid.cfm
    PS: Jos nerolla ilman tekstityksiä ja alla on suomenkielinen versio, niin etköhän sinä itsekkin siitä selviä!
     
    Viimeksi muokattu: 15.12.2004

Jaa tämä sivu