1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Boksi vaihtoehtoja

Viestiketju Keskustelua satelliittivastaanotosta ja satelliit -osiossa. Ketjun avasi Kaiffari 04.07.2006.

  1. Kaiffari

    Kaiffari Member

    Liittynyt:
    08.05.2003
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjens.

    Tarkoituksena olisi hankkia satelliittipaketti lähiaikoina.
    Canaldigitalin tarjousta ajattelin hyödyntää jossa tulee mukana combo digiboksi, eli näkyy myös kaikki suomalaiset digikanavat.

    Olen ajatellut jos siihen hommaisi sitten jossain vaiheessa erikseen tallentavan boksin.

    Onko mitä vaihtoehtoja bokseille kun tavoitteena on että näkyy myös nämä suomen kanavat ja sitten pitäisi olla vielä tuplaviritin että voisi tallennella noita ohjelmia ja katsella samaan aikaan jotain muuta kanavaa. Vai meneekö tämä jo mahdottomaksi yhtälöksi?

    Sen verran olen mieltynyt tuohon tuplaviritin boksiin mikä tällä hetkellä on käytössä, että haluttaisi saada samat toiminnot satelliitillekin. Ja ei kuitenkaan haluaisi erikseen ostaa toista boksiakaan, kun menee jo niin monimutkaiseksi laitteiden käyttäminen.
     
  2.  
  3. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Grundigilta on Suomen markkinnoilla tallentava sat/ter comboboksi, mutta mitä olen ihmisten kokemuksia lukenut niin sitä kannattaa ilmeisesti välttää jos uutta toimivaan päivitystä ei ole vielä tullut. Gigantista löytyy.
     
  4. Kaiffari

    Kaiffari Member

    Liittynyt:
    08.05.2003
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No ilmeisesti tuota ei sitten kannata laittaa.

    Katselinkin jotain laitteita netistä, niin löytyy kyllä sellaisia kahden virittimen bokseja millä onnistuu nauhoitus ja katselu samaan aikaan, mutta jäin siihen käsitykseen että niillä ei sitten näy nämä suomen digikanavat.
    Pitänee käydä jossain liikkeissä sitten kyselemässä josko osaisivat auttaa.
     

Jaa tämä sivu