Olen Koonnut itselleni koneen ja otin siihen BluRay aseman nyt parin kuukauden jälkeen ajattelin polttaa sillä DVD levyjä mutta sehän vaatiikin driverien asennuksen ja ainut levy minkä löysin asemaan liittyen on CyperLinkin Power DVD 7.3 levy. Siinä on manuaalit ja adobe acrobat ja tietysti powerdvd ohjelma, mutta siinä ei ole ajureita. Enkä edes muista että aseman mukana olisi tullut ajuri levyä. Pakkaus ei ole enään tallessa ja minulla näyttää että olisi kaksi asemaa vaikka on oikeasti vaan yksi. Laitehallinta antaa tälläiset tiedot BDROM 4x12x32x ja toinen MZ5141W AXO522K SCSI CdRom Device. En edes muista aseman merkkiä enkä jaksa alkaa repimään irti. Itse en ole löytänyt ajureita. Eli jos joku löytäisi ja laittasi linkin olisin todella kiitollinen. Lisäys Tällä nimellä tilattu AOpen BLU-RAY 12xBD 12xDVD Black/Silver/Beige SATA Retail
Mulla on ongelmana molempien asemien hukkuminen(LG DVD-ROM-asema GSA-4040,polttava ja LG Bluray-asema) mystisesti.Molemmat asemat samaan aikaan. Emolevy on päivitetty,Näyttis on HD radeon 4650,käyttis on XP home. Laitehallinta tunnistaa molemmat asemat, muttei suostu toimimaan(huutomerkki keltaisella molemmissa). Pystyiskös kukaan jeesaamaan?