Bluetooth ongelma!

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Az1z 02.02.2005.

1. Az1z

Az1z Guest

noniin.. bluetoothista täällä näky olevankin jo aiheita mutta mä en löytyäny ratkaisua joten aloitanpa vielä yhden..

Elikkäs semmonen ongelma on nyt tullu esille että mulla on windows xp ja sp2.. ennenkuin asensin ton sp2:n bluetoothini toimi aivan loistavasti mutta kun sitten päivitin koneelleni ton sp2:n loppu heti toimiminen.. oon yrittäny asentaa ajureita uudelleen mutta ei vaan toimi, kuin siten että pystyn tietokoneelta lähettämään puhelimeen.. mutta ei toisin päin.

jos joku tietää missä vika ni pistäkäähän viestii!!

2.  
  3. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sama ongelma oli mullakin...ja on xp koneessa edelleen. Tein kaiken mitä vain keksin ja mitä netissä kerrottiin, mutta ei alkanut toimia ei niin millään. Laitoin sitten palikan Me-koneeseen ja käytän btoothia nyt sillä.

Eli olisin minäkin kiinostunut kuulemaan jos joku on bluetoothin saanut xp:ssä toimimaan. Ja vielä niin että nokian pc suite toimisi myös (bluetooth serial port).

Mulla Belkinin USB tikku.

4. AkZuh

AkZuh Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    eli siis

jos sulla on tuola missä kellokin on niin sielä se bluetoothin kuvake? tai sellanen sininen. niin siitä oikeella hiiren napilla ja sieltä sitten "vastaanota tiedosto". sitten siihe tulee uus ikkuna ja sitten lähetät [bold]tiedoston[/bold]. ja jos lähetät monta tiedosto kerralla niin hae netistä vaikka zip man. itellä on se käytös ja ihan hyvä jos lähettää vaikka 100 kuvaa kerralla. puhelin nokia 6600.

jos ei toimi tolla oheistuksella, tai jos on kysyttävää niin kysy. mutta jos löydät ja tiedät mitä tarkoitan ja ei silti toimi niin poista sp2.. ohjauspaneeli / lisää tai poista sovellus / sp2.

5. AkZuh

AkZuh Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    mulla toimi toi pc suite. mut pistin sitte format c enkä sitte enää saanu toimii. enkä muista kuinka sain toimimaa :D pitääs vaa jaksaa lukee ohjekirjaa tai sitte surffata noita foorumeita läpi.

mulla on toi d-link dbt-120 tikku. :) *kuulemma markkinoiden paras?*

6. Az1z

Az1z Guest

joo.. siis oon yrittäny sitäkin, siis että klikkaan siellä kellon vieressä olevaa kuvaketta van ku ei ni ei!

se puhelin (nokia 7650) ilmottaa vaan että "yhteyden muodostaminen ei onnistu" ja bluetoothit, sekä tikku että puhelimen on ihan kunnossa!

siitä sp2 vielä.. mä jo kerran yritin sitä mutta sitte ku oli poistamassa sitä ni windowsi vain löi jumalattoman listan ohjelmia jotka ei välttämättä toimi jos poista sp2 :/ joten en uskaltanu jatkaa :D

Voiko sen sp2 poistaa ilman että tulee ongelmii sitten muitten ohjelmien kans?

7. AkZuh

AkZuh Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    niin se ilmoittaa joo, en tiedä onko niin ku mitää haittaa sillai ohjelmille vaik poistakki sp2, tosin jotkut ohjelmat saattaa vaatia sp2? itekki oon poistanu sp2 joskus ja tuli lista mut silti poistin mut eipä se haitannu niitten ohjelmien toiminnas. riippuu ihan ohjelmista.. tuskin mitää haittaa...?? kokeile, en voi muuta sanoa.

8. Az1z

Az1z Guest

juup, poistelin sen sp2:n.. kaikki toimii niinkuin pitääkin! myös bluetoothi alko telmimään, piti vaan asentaa näytönohjaimen ajurit uusiks.

9. JPE

JPE Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Alkuperäiseen kysymykseen: Eikös ole niin, että ennen SP2-asennusta pitää vanhat BT-ohjelmat poistaa, jotta SP2:n omat BT-ominaisuudet voisivat toimia ???

10. AkZuh

AkZuh Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    tossa kyl voi olla perää! en osaa sanoa kyllä yhtään. kokeilemalla se selviää ;)

11. Murikka

Murikka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ittellä on xp ja toi belkinin usb btooth ja en ole vielä keksinyt miten siirän soittoääniä kännykkään. Olen onnistunut kyllä siirtää valokuvat koneelle. Kännykkänä on Nokian 7650. Jos tiedätte jotain Kiitos

12. Rawman

Rawman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jos oot asentanut belkinin ohjelmistosta "file transfer"-osion, niin pitäis onnistua suoraan resurssien hallinnasta.

13. heguli32

heguli32 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  14. (tombbe)

(tombbe) Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    moi!!mulle on tulossa postista n-gage qd ja hokkasin et tiedostoje siirtoo tarttee sen bluetootin.Sit ziigailin netisä et minkä hintasii ne on ja löysin yhe... täs on linkki siihe:

http://www.ipcmax.com/product_info.php?products_id=822&language=FI

voisottaks käydä ziikaa et kannattaako tota ostaa ku se on noi halpa???vastakkaa mulle jos kannataa...kiitos jo etukätee... :) =)

15. Ponco

Ponco Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tarkista että palomuuri ei estä yhteyksiä. Norton anakin minulla pisti hanttiin ennenkuin annoin sille luvan muodostaa yhteyttä puhekimeen. Puhelin on Nokia 6600 yhdistettynä epoxin USB tikun kautta pc-suit ohjelmaan. Toimii sp2 knssa hyvin.

16. mahah

mahah Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ostin joo tollasen usb donglen ipcmax :sta. Hyvin on toiminut eikä tarttenut hakea ajureita mistään netistä.

17. jaska00

jaska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ilmeisesti tolle sp2:koselle ei oo tehty enää kunnon ajureita

18. kujaki

kujaki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Belkinin BT tikku toimii loistavasti XP SP2:n ja Nokian PC-suiten kanssa. Onko vielä joku joka ei ole saanut sitä toimimaan.
    Ei tarvita mitään Belkinin softia tai ajureita vaan XP:hen tuli SP2:n myötä native tuki BT:lle.
    Ongelmia on tuntunut eniten olevan jos on Belkienin softilla asennettu ensin SP1:n aikana ja sen jälkeen kun laittaa SP2:n tulee ongelmia.

19. (tombbe)

(tombbe) Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo kiitos kaikille.... =) pitää tilata se ;)

20. Hinttari

Hinttari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ponco minkälaisena se laite näky siellä normanissa?

Jaa tämä sivu