Elikkä ongelmat alkoi tänään kun starttasin ensimmäisen kerran tietokoneeni eilisen jälkeen. Tietokone asensi eilen vistan päivitykset ja vähän kolvauksia tehdessäni yhteen usbiin tuli oikosulku. Eli kun starttaan, lataus ikkuna vielä tulee, mutta kun pitäisi tulla kirjautumis ikkuna niin heti latauksen jälkeen kun hiiri vilkahtaa näytössä nin sen jälkeen tulee heti Blue screen! En sitten tiedä mistä johtuu. Sama pätee kun koitan xp:n kautta asentaa minun pääosiolle niin se jämähtää samaan kohtaan eli lataus ikkunan jälkeen, vistan installerissa meinaan. Tällä hetkellä ajan pitkää alustusta jos se auttaisi. Mutta jos ei auta niin mikä sitten neuvoksi?? -Riippe ps. Pikaisia vastauksia, jos jossain raudassa vika niin huomenna kauppaan meinaan.
Ja xp siis asentui ihan normaalisti pienemmälle 25gt:n osiolle mutta vista ei suostu asentumaan isommalle osiolle (280gt). Tilanne raportti tulee kun olen saanut alustettua...
Kaatuu siihen loading screenin jälkee. Mut toimii safe modessa. Mikä on vikana??? Äänikortissa vika? Korttina on creative x-fi xtreme audio pci-e.
Ongelma ratkottu... minun kingston rami kampani oli kai rikki koska kun otin sen pois tietokoneeni taas toimii -Riippe